B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 16 jan 2010 #1 Zijn dit nu insignia ruitensproeiers op een Vectra B? Kijk hier
R RonaldH Hoort bij de inboedel 16 jan 2010 #2 op een corsa b,maar op een vectra b past het ook als je er maar draad op tapt
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 16 jan 2010 #3 origineel gepost door 14XE op een corsa b,maar op een vectra b past het ook als je er maar draad op tapt Als ik ze op ebay opzoek kom ik tog andere tegen dan in dat topic vermeld staat Hierdan
origineel gepost door 14XE op een corsa b,maar op een vectra b past het ook als je er maar draad op tapt Als ik ze op ebay opzoek kom ik tog andere tegen dan in dat topic vermeld staat Hierdan
R RonaldH Hoort bij de inboedel 16 jan 2010 #4 ik begrijp zn engels niet zo goed,ze kunnen ook van een citroen xsara zijn die sproeiers die je ziet hebben het volgende nummer: 6438.v8 maar of dat nou van opel is
ik begrijp zn engels niet zo goed,ze kunnen ook van een citroen xsara zijn die sproeiers die je ziet hebben het volgende nummer: 6438.v8 maar of dat nou van opel is
A Ali-GSI Post best veel 16 jan 2010 #5 dat zijn idd insignia sproeiers, die heb ik namelijk ook hier voor me liggen
S sw_reijnders Forumbewoner 16 jan 2010 #7 leuk als je stil staat . . . maar heeft je ruitensproeierpomp genoeg vermogen om ook op de snelweg een fikse straal op je ruit te sproeien? Hoe groter de opening, hoe lager je flow wordt natuurlijk
leuk als je stil staat . . . maar heeft je ruitensproeierpomp genoeg vermogen om ook op de snelweg een fikse straal op je ruit te sproeien? Hoe groter de opening, hoe lager je flow wordt natuurlijk
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 16 jan 2010 #8 Mijne heeft nu al niet genoeg vermogen om goed te sproeien als ik 120 rijd
O Opel4all Komt hier geregeld 16 jan 2010 #9 origineel gepost door Bartjex88 Zijn dit nu insignia ruitensproeiers op een Vectra B? Kijk hier Hallo, Nee, dat zijn ze niet. Groetjes, Joche
origineel gepost door Bartjex88 Zijn dit nu insignia ruitensproeiers op een Vectra B? Kijk hier Hallo, Nee, dat zijn ze niet. Groetjes, Joche
O Opel4all Komt hier geregeld 16 jan 2010 #10 origineel gepost door sw_reijnders leuk als je stil staat . . . maar heeft je ruitensproeierpomp genoeg vermogen om ook op de snelweg een fikse straal op je ruit te sproeien? Hoe groter de opening, hoe lager je flow wordt natuurlijk Hallo, Met deze krijg je ook geen straal, deze geeft een nevel. Groetjes, Joche
origineel gepost door sw_reijnders leuk als je stil staat . . . maar heeft je ruitensproeierpomp genoeg vermogen om ook op de snelweg een fikse straal op je ruit te sproeien? Hoe groter de opening, hoe lager je flow wordt natuurlijk Hallo, Met deze krijg je ook geen straal, deze geeft een nevel. Groetjes, Joche
S speaker Hoort bij de inboedel 16 jan 2010 #11 jep, je krijgt een mist/nevel over je raam, doet het nog goed bij 120km/u ( en ze bevriezen niet!! of is dat toeval) De sproeier van deadvertentie is een nevel sproeier maar niet een insignia sproeier!!
jep, je krijgt een mist/nevel over je raam, doet het nog goed bij 120km/u ( en ze bevriezen niet!! of is dat toeval) De sproeier van deadvertentie is een nevel sproeier maar niet een insignia sproeier!!
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 16 jan 2010 #12 Idd, Dit zijn ze dus, Kan je maken op een vectra b Linkje
A Ali-GSI Post best veel 16 jan 2010 #13 origineel gepost door Bartjex88 origineel gepost door 14XE op een corsa b,maar op een vectra b past het ook als je er maar draad op tapt Als ik ze op ebay opzoek kom ik tog andere tegen dan in dat topic vermeld staat Hierdan die bedoel ik ook hoor, alleen was iemand me net voor, die heb ik idd ook Dankzij speaker heb ik de oplossing voor al mijn problemen
origineel gepost door Bartjex88 origineel gepost door 14XE op een corsa b,maar op een vectra b past het ook als je er maar draad op tapt Als ik ze op ebay opzoek kom ik tog andere tegen dan in dat topic vermeld staat Hierdan die bedoel ik ook hoor, alleen was iemand me net voor, die heb ik idd ook Dankzij speaker heb ik de oplossing voor al mijn problemen
S Spacejam Hoort bij de inboedel 16 jan 2010 #14 wat is eigenlijk het gm nummer van zo'n insignia sproeier?
O Opel4all Komt hier geregeld 16 jan 2010 #16 origineel gepost door Bartjex88 Idd, Dit zijn ze dus, Kan je maken op een vectra b Linkje Hallo, Dit zijn dus ook geen Insignia sproeiers. Groetjes, Joche
origineel gepost door Bartjex88 Idd, Dit zijn ze dus, Kan je maken op een vectra b Linkje Hallo, Dit zijn dus ook geen Insignia sproeiers. Groetjes, Joche
O Opel4all Komt hier geregeld 16 jan 2010 #17 origineel gepost door Spacejam wat is eigenlijk het gm nummer van zo'n insignia sproeier? Hallo, 14 51 330 Rechts 14 51 329 Links Groetjes, Joche
origineel gepost door Spacejam wat is eigenlijk het gm nummer van zo'n insignia sproeier? Hallo, 14 51 330 Rechts 14 51 329 Links Groetjes, Joche
O Opel4all Komt hier geregeld 16 jan 2010 #18 Hallo, Dit zijn de Insignia Sproeiers Pardon our interruption... Groetjes, Joche
S speaker Hoort bij de inboedel 16 jan 2010 #19 origineel gepost door Ali-GSI die bedoel ik ook hoor, alleen was iemand me net voor, die heb ik idd ook Dankzij speaker heb ik de oplossing voor al mijn problemen :wors ben blij om dat te horen !! origineel gepost door Opel4all Hallo, Dit zijn de Insignia Sproeiers Pardon our interruption... Groetjes, Joche Ik heb de Insignia sproeiers ook op m'n C-tje ! setje kost idd. nog geen 5 euro bij de dealer !
origineel gepost door Ali-GSI die bedoel ik ook hoor, alleen was iemand me net voor, die heb ik idd ook Dankzij speaker heb ik de oplossing voor al mijn problemen :wors ben blij om dat te horen !! origineel gepost door Opel4all Hallo, Dit zijn de Insignia Sproeiers Pardon our interruption... Groetjes, Joche Ik heb de Insignia sproeiers ook op m'n C-tje ! setje kost idd. nog geen 5 euro bij de dealer !
O Opel4all Komt hier geregeld 16 jan 2010 #20 [/quote] Ik heb de Insignia sproeiers ook op m'n C-tje ! setje kost idd. nog geen 5 euro bij de dealer ! [/quote] @peter, Bij mij zaten ze er al in, en ik moet zeggen ze vallen mij niet tegen Groetjes, Joche
[/quote] Ik heb de Insignia sproeiers ook op m'n C-tje ! setje kost idd. nog geen 5 euro bij de dealer ! [/quote] @peter, Bij mij zaten ze er al in, en ik moet zeggen ze vallen mij niet tegen Groetjes, Joche