J joaquindelgado Komt weleens kijken 30 jan 2014 #142 Geen geld!! Maar de staat van de schijven zijn ook niet echt goed. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Geen geld!! Maar de staat van de schijven zijn ook niet echt goed. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
A alaintrines Komt weleens kijken 30 jan 2014 #143 Nou dat meen je maar, als ik ze vergelijk met mijn huidige schijven zijn ze nog in een zeer goede staat, de roest zegt niets
Nou dat meen je maar, als ik ze vergelijk met mijn huidige schijven zijn ze nog in een zeer goede staat, de roest zegt niets
J joaquindelgado Komt weleens kijken 30 jan 2014 #144 Dan is het inderdaad een koopje Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
A alaintrines Komt weleens kijken 31 jan 2014 #145 Vandaag de OPC lekker gewassen :wub :wub [ *] [ *]
J joaquindelgado Komt weleens kijken 31 jan 2014 #146 De mijne is nog lekker vuil Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
A alaintrines Komt weleens kijken 31 jan 2014 #147 Hmmm mijn handen zouden jeuken om hem aan te pakken...... :kewlpics :thumb
J joaquindelgado Komt weleens kijken 31 jan 2014 #148 Straks ik heb juist gedaan met werken Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
A alaintrines Komt weleens kijken 31 jan 2014 #149 Waar woon je, kunnen we misschien een keer samen detailen !!, is namelijk ook een hobby het detailen van auto's :wors
Waar woon je, kunnen we misschien een keer samen detailen !!, is namelijk ook een hobby het detailen van auto's :wors
J joaquindelgado Komt weleens kijken 31 jan 2014 #150 In Sint-Niklaas en ja tuurlijk!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
J joaquindelgado Komt weleens kijken 1 feb 2014 #152 Ze zijn er nu aan bezig gisteren geen tijd gehad om te wassen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ze zijn er nu aan bezig gisteren geen tijd gehad om te wassen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
A alaintrines Komt weleens kijken 1 feb 2014 #153 Zalig :kewlpics , ik heb de OPC vandaag een beurtje laten geven. Jij hebt daar wel een mooie ruimte om te poetsen :wub :wors :wub
Zalig :kewlpics , ik heb de OPC vandaag een beurtje laten geven. Jij hebt daar wel een mooie ruimte om te poetsen :wub :wors :wub
J joaquindelgado Komt weleens kijken 1 feb 2014 #154 Das een carwash hoor. Die doen alles met de hand Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
A alaintrines Komt weleens kijken 2 feb 2014 #155 Ja laat toch geen vreemden die heerlijke OPC poetsen, zonde hahahahaha :kewlpics
J joaquindelgado Komt weleens kijken 2 feb 2014 #156 Die kennen me daar al heel lang die weten dat ze er heel voorzichtig mee moeten zijn. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Die kennen me daar al heel lang die weten dat ze er heel voorzichtig mee moeten zijn. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
A alaintrines Komt weleens kijken 2 feb 2014 #157 Snap ik, maar die OPC zelf poetsen is als een drug hahahahahah :thumbup :thumbup
J joaquindelgado Komt weleens kijken 2 feb 2014 #158 Rijden is als een drug !! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
A alaintrines Komt weleens kijken 2 feb 2014 #159 :wors :wors , alles aan de OPC is een drug................ :agent
A alaintrines Komt weleens kijken 3 feb 2014 #160 Vandaag de OPC weer een goed aangepakt :wors , bij deze de plaatjes bij de praatjes. [ *] [ *] [ *] [ *]
Vandaag de OPC weer een goed aangepakt :wors , bij deze de plaatjes bij de praatjes. [ *] [ *] [ *] [ *]