Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je de locatie zo goed kent, kan je naast zijn auto wachten en wanneer hij naar buiten komt en de portieren ontgrendeld, BAM dan zit je in de Recaro. :jerry
Maak ons niet zo jaloers met die foto's :wub Krijg het nog in me kop om morgen met me bankpasje naar de opel dealer te gaan om ook eentje te bestellen.
Tja dat is inderdaad een feit. Voor de korte ritten is het toch echt 1:5 die hij nodig heeft. Gelukkig dat ik maar 10.000 per jaar incl.vakanties maak.
Ik zag er laatst een op Ebay.de staan met een G3 installatie :hmmz dan wordt het voor de km vreter een stukje aantrekkelijker :angel :angel :angel .
Voor de ruimte kun je ook voor een OPC sports tourer gaan :thumb :thumb .
Op de foto staat de amerikaanse OPC een buick :wtf :wtf
Echt en mooie auto ook is het niet mijn kleur maar verbruik je echt 1 op 5 ?
Ben je meestal in de stad onderweg of vreten de superdikke wielen zo veel ?
Mijn commodore verbruikt gemiddeld 1 op 10 en ik heb vorig jaar op de duitse autobahn en stuk met en duitse insignia opc zamen gereden en de verschillen zijn niet zo groot maar met zo en hoge verbruik had ik niet gerekend.
Vriend van mij heeft en Z 06 heb ik geen kans tegen en verbruikt 1 op 8 tot 1 op 6.
Had ook al aan gedacht en insignia sportstourer opc te kopen maar misschien laat ik toch mijn omega 3.2 ens bij rats in norwegen onder handen neemen.