@Essox wrote:Avond allen, 23 april Update Intellilink zojuist 30 april de wagen weer terug gekregen, wat een schijtverhaal !!!!!!!
Even chonologisch:
Update eroverheen getrokken, stopt bij 70%, alles down in de auto niet meer voor of achteruit niets deed het, nieuwe code aangevraagd in Duitsland en nieuwe poging, nee hoor code werd niet voor een 2e keer geaccepteerd dus..........u dont fukkin believe it.......geheel nieuw systeem besteld in Duitsland ja je hoort het goed de enige oplossing was een compleet nieuwe radio met een nog niet gebruikte entry code, moraal: 6 dagen m'n wagen kwijt geweest. Druk gezet via mijn contacten ( van de klachten ellende met Intellilink) bij Opel Nederland in Breda en gelukkig werd dat ding daardoor sneller geleverd anders was ik hem volgens mijn dealer gewoon ordinair 2 weken kwijt geweest wat een vreselijk drama is dat Intellilink toch. Enfin nu na de update is er dus geen reet veranderd, geen poi's (anders dan tankstations) in te stellen, geen verkeerscamera's in te stellen, trage verlichting na tunnel of helemaal niet, Media een ramp, leest gvd nog steeds geen mappen in, pleurt gewoon weer alles door elkaar heen etc etc etc.........ik ben wel zo vreselijk klaar dermee.
Groet
Hmm, misschien een paar tips:
poi's: alleen de tankstations kun je aanklikken via touchpad, de rest moet je aanvinken met je vinger op het touchscreen (in het vierkantje waar het vinkje moet komen) :wtf
Mappen gaat nooit werken, albums moet je maken anders blijf je dit probleem houden.
Mijn auto gaat 12 mei naar de garage voor een update, ben benieuwd.