@Essox wrote:Goedenavond alle Intellilink slachtoffers,
Even een update van alle werkzaamheden vanaf de levering van mijn nieuwe auto 8 januari j.l.
midden Januari: 2 brieven naar de klachtenservice, ik hoor niets dus zelf gebeld leverde een lulverhaal op
aanvang februari: aangetekend een brief richting directie
week later: een of ander directie lid belt me, bied z'n excuus aan voor alle irritatie en het compleet verzieken van mijn stemming inzake de aanschaf van een nieuwe opel, hij doet het dringende beroep op me om een zo compleet mogelijke inventarisatie mbt intellilink te zenden en beloofd me er snel op terug te komen en mij op 1 of andere manier te compenseren. Dus ik zeg het toe, maak een zo volledige inventarisatie (zie al mijn posts in dit topic) kopieer alles wat ik niet had vanuit jullie posts erbij en stuur een dag later de hele troep naar hem toe.
3e week maart: ik hoor in de tussenliggende helemaal niets
4e week maart (dus gisteren) heb ik nogmaals een hele vette brief gedicht dat als ie nou niet met antwoorden komt, deadlines van nieuwe software en compensatie, dat opel heel snel op youtube, facebook en alle tv consumenten rubrieken langs komt.
Moraal: vechten tegen de bierkaai, je ben ruim 40 rooitjes lichter en je heb maar te dansen naar de pijpen van de fabriek !!
groet
Ben erg benieuwd naar het antwoord van opel!