D dubvivier Komt weleens kijken 21 jun 2009 #1 Een hele tijd geleden,voordat de insignia zelfs bekend was,waren er foto's te zien van een coupe. Deze lijkt sterk op de insignia. Gaat deze er nu gaan komen? Het zou al zeker een mooie opvolger worden van de calibra.:wub Greetz.
Een hele tijd geleden,voordat de insignia zelfs bekend was,waren er foto's te zien van een coupe. Deze lijkt sterk op de insignia. Gaat deze er nu gaan komen? Het zou al zeker een mooie opvolger worden van de calibra.:wub Greetz.
J johani500driver Komt hier geregeld 21 jun 2009 #2 ik denk dat hij geen van beide bedoelt,de eerste is idd de gts consept maar die is bij ieder wel bekent denk ik. De tweede is een fotosoepie van een astra g en een vectra c Ik denk dat hij eerder deze bedoeld: Wordt gezien als de mogelijke opvolger van de calibra,maar in deze tijd met een nieuwe eigenaar is helemaal niks meer zeker Ik ben erg benieuwd wat magna met opel wil,en wat voor modellen er dus komen
ik denk dat hij geen van beide bedoelt,de eerste is idd de gts consept maar die is bij ieder wel bekent denk ik. De tweede is een fotosoepie van een astra g en een vectra c Ik denk dat hij eerder deze bedoeld: Wordt gezien als de mogelijke opvolger van de calibra,maar in deze tijd met een nieuwe eigenaar is helemaal niks meer zeker Ik ben erg benieuwd wat magna met opel wil,en wat voor modellen er dus komen
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 21 jun 2009 #3 Tschint dat dit een nieuwe Monza moet worden heb ik ooit gelezen. maar heb er verder nx meer van gehoord, de achterlichten hebben er wel wat van weg
Tschint dat dit een nieuwe Monza moet worden heb ik ooit gelezen. maar heb er verder nx meer van gehoord, de achterlichten hebben er wel wat van weg
J Jigsaw Komt hier geregeld 23 jun 2009 #4 zolang er geen senator is kan er ook geen monza zijn denk ik :agent
O Opelkees Hoort bij de inboedel 12 jul 2009 #5 das gewoon een astra H die verschrikkelijk lelijk verbouwd is
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 15 jul 2009 #6 met photoshop heeft nix meer met officiele opel fotos te make die astra 'coupe'. is n overduidelijke photoshop van een astra h
met photoshop heeft nix meer met officiele opel fotos te make die astra 'coupe'. is n overduidelijke photoshop van een astra h
R rubenderks Lid 5 aug 2009 #7 stuur die fotosoep eens naar opel, wie weet komt er nog eens wat moois uit.
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 25 nov 2009 #9 true,, maarja, daarvoor zal je zon auto niet laten staan denk ik
G Geldrop e.o. Lid 26 nov 2009 #10 Goed geshopt maar jammer dat de uitlaat er wel erg lelijk is opgeplakt. Qua daklijn moet je toch wel kleiner zijn dan 1.6m zo te zien. Met het juiste licht is zo'n pommegranate toch wel erg mooi!! Ik twijfel soms aan mijn keuze (staat al een half jaar voor de deur) maar als ik 'm zo zie is het toch een bijzonder mooie kleur.
Goed geshopt maar jammer dat de uitlaat er wel erg lelijk is opgeplakt. Qua daklijn moet je toch wel kleiner zijn dan 1.6m zo te zien. Met het juiste licht is zo'n pommegranate toch wel erg mooi!! Ik twijfel soms aan mijn keuze (staat al een half jaar voor de deur) maar als ik 'm zo zie is het toch een bijzonder mooie kleur.
D DaanH Komt weleens kijken 14 dec 2009 #11 origineel gepost door MonzaRon of deze................zou ook niet misstaan echt een gerestylde monza
origineel gepost door MonzaRon of deze................zou ook niet misstaan echt een gerestylde monza
R Roderick Komt weleens kijken 7 feb 2010 #12 origineel gepost door Opelkees das gewoon een astra H die verschrikkelijk lelijk verbouwd is Go Kees :jerry
origineel gepost door Opelkees das gewoon een astra H die verschrikkelijk lelijk verbouwd is Go Kees :jerry