Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zou zowiezo geen gebruikt inlaatspruitstuk monteren!
Zeker omdat het een kwaal is van Z1.6XEP,
en de kans groot is dat je weer een spruitstuk koopt met de zelfde kwaal of binnen de kortste keren weer heeft.
Het is even diep in de buidel tasten maar dan weet je zeker dat je er weer voor zeer lange tijd van af bent.
Ik denk niet dat z'n klep een twee drie de motor in zal schieten zou er wel een stukje in schieten heb je kans op motor schaden maar met een beetje geluk gaat hij er door de uitlaat klep meteen weer uit.
Maar voorkomen is zeker beter en goedkoper dan genezen.
Dus ik zou niet langer rond rijden dan dat nodig is.
Het probleem dat het onderdeel in back order staat is meestal niet lang (twee tot vijf werkdagen)
Vaak moet het onderdeel dan uit Duitsland komen je zou als je in de buurt van de grens woont zelf eens kunnen infomeren bij een dealer net over de grens.
Op de vraag: Bij welke kilometerstand gaan die kleppen kapot kan ik antwoorden dat ik er nu 125000 km mee gereden heb, maar dat rammeltje zat er al een kilometer of 1000 in.