Inklapbare spiegels klappen niet in

Hoi Ronnie,

Er is niet een aparte zekering voor de stel motor van de elektrisch inklapbare buitenspiegels.

'T zit 'm in de combinatie van je stuurapparaat portiermode en 't centraal stuurapparaat.

Check links aan de zijkant van je dashboard als je 't linker portier open hebt de zekeringen;

5, 7, 9 en 15.

Groet jraaf

heb de zekering door gemeten zijn goed die vier

5 7 9 15

foto van de zekering kast

y0ay.jpg

4 zit geen en19 en 21 en 25en boven bij die dike zekering link ook geen in

ik heb dezelfde schakelaar, maar ook geen inklapbare spiegels. Althans, als ik de knop indruk gaan ze niet naar binnen.

Ik heb in mijn schakelaar geen eens een spiegeltje staan, alleen de pijltjes :hmmz

Dan zouden er al drie versies zijn :???:

Maar die van Hans is zeker de electrisch inklapbare versie. Zo staat ie ook in de handleiding.

Groet jraaf

De mijne heeft die functie niet.

Ik heb zeg maar dezelfde als de jouwe alleen zonder die afbeelding van 't spiegeltje in het midden maar wel 4 pijltjes voor de spiegelverstelling.

Groet jraaf

@gwriemersma wrote:

@jraaf voel een mod aankomen :afro

Scrub29 (Eugene) is hier ook mee bezig.

Zodra ik er aan begin gaan we het samen proberen. Het is niet zo een klik klak mod. Qua montage wel maar je dient de juiste DDM en PDM te hebben op ident code. Scrub29 z'n versie komt niet in beweging. Ik ben er al 2 keer voor bij mijn VOD geweest om in TIS te duiken. De hoofdmonteur daar heeft in ieder geval uitgezocht voor me dat er geen tech 2 aan te pas hoefde te komen, lijkt 't.....

Heb alleen nu eerst mijn verlichting mod in behandeling en hoogst waarschijnlijk eind dit jaar een nieuwe 'goodie' uit de stal van KCPerformance.... Die klap units dat wordt dus denk ik in maart pas of zo.....

Groet jraaf

@jraaf wrote:@gwriemersma wrote:

Zodra ik er aan begin gaan we het samen proberen. Het is niet zo een klik klak mod. Qua montage wel maar je dient de juiste DDM en PDM te hebben op ident code. Scrub29 z'n versie komt niet in beweging. Ik ben er al 2 keer voor bij mijn VOD geweest om in TIS te duiken. De hoofdmonteur daar heeft in ieder geval uitgezocht voor me dat er geen tech 2 aan te pas hoefde te komen, lijkt 't.....

Heb alleen nu eerst mijn verlichting mod in behandeling en hoogst waarschijnlijk eind dit jaar een nieuwe 'goodie' uit de stal van KCPerformance.... Die klap units dat wordt dus denk ik in maart pas of zo.....

Groet jraaf

:hmmz Maar ik denk nu even"hardop" als ik nu hele bups van donor in eigen zet

Spiegels module en evt ontbrekende bedrading

Dan zou het toch moeten werken :hmmz TOCH!?

@jraaf wrote:@gwriemersma wrote:

Groet jraaf

Hoi Jraaf,

Ik heb die mod ook gedaan, en ze moesten toen wel met de op-com geprogrammeerd worden.

Groeten Jurgen,

Terug
Naar boven