Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een zafira a opc met een nieuwe turbo z20leh maar die wil ik laten chiptunen , nu is mij verteld dat er ook zwaarder injectoren in moeten klopt dit , en welke zitten er standaard in en moet ik dan de blauwe nemen 470cc .
Weet iemand een adres waar je ze kan krijgen ze kosten bij m-tech 54 per stuk , of heb iemand ze nog ergens liggen die ik kan overnemen , en moeten er ook andere bougies in zo ja welke .
Weet iemand een adres waar je ze kan krijgen ze kosten bij m-tech 54 per stuk , of heb iemand ze nog ergens liggen die ik kan overnemen , en moeten er ook andere bougies in zo ja welke .
oke en zijn de injectoren makkelijk zelf te plaatsen of moet ik hiervoor naar een garage toe , of wil iemand mij hiermee helpen in de buurt van amsterdam en omstreken .
oke en zijn de injectoren makkelijk zelf te plaatsen of moet ik hiervoor naar een garage toe , of wil iemand mij hiermee helpen in de buurt van amsterdam en omstreken .