G Gupy Komt hier geregeld 6 jun 2011 #21 Oké, Bosch zegt van niet, en ik heb persoonlijk ook alleen maar blauwe injectors gezien in X25XE. Wellicht ooit aangepast door Bosch?
Oké, Bosch zegt van niet, en ik heb persoonlijk ook alleen maar blauwe injectors gezien in X25XE. Wellicht ooit aangepast door Bosch?
wim-v6 Forumbewoner 7 jun 2011 #22 Op alle Y32SE foto's die ik heb gevonden zaten lange inlaat collectoren op. ik weet niet of de Inlaat collector van Jerremy's Y32SE ook lang is, volgens mij wel. Mijn 2.5 injectoren zijn ook blauw trouwens, tevens gelijk genummerd als mijn X25XE injectoren. Willem
Op alle Y32SE foto's die ik heb gevonden zaten lange inlaat collectoren op. ik weet niet of de Inlaat collector van Jerremy's Y32SE ook lang is, volgens mij wel. Mijn 2.5 injectoren zijn ook blauw trouwens, tevens gelijk genummerd als mijn X25XE injectoren. Willem
wim-v6 Forumbewoner 7 jun 2011 #23 Op alle Y32SE foto's die ik heb gevonden zaten lange inlaat collectoren op. ik weet niet of de Inlaat collector van Jerremy's Y32SE ook lang is, volgens mij wel. Mijn 2.5 injectoren zijn ook blauw trouwens, tevens gelijk genummerd als mijn X25XE injectoren. Willem
Op alle Y32SE foto's die ik heb gevonden zaten lange inlaat collectoren op. ik weet niet of de Inlaat collector van Jerremy's Y32SE ook lang is, volgens mij wel. Mijn 2.5 injectoren zijn ook blauw trouwens, tevens gelijk genummerd als mijn X25XE injectoren. Willem
J Jerremy Hoort bij de inboedel 7 jun 2011 #24 Willem, ja dat klopt het inlaat wat ik van de y32se heb liggen is idd het lange type, zoals van de X30XE O.K. van die injectoren klopt dan idd wat Gupy zei. Ben benieuwd welke kleur de 3.2 heeft eigenlijk dan. Maar jij bent trouwens weer mooi 6 stuks blauwe (x30xe) injectoren rijker... :jerry
Willem, ja dat klopt het inlaat wat ik van de y32se heb liggen is idd het lange type, zoals van de X30XE O.K. van die injectoren klopt dan idd wat Gupy zei. Ben benieuwd welke kleur de 3.2 heeft eigenlijk dan. Maar jij bent trouwens weer mooi 6 stuks blauwe (x30xe) injectoren rijker... :jerry
J Jerremy Hoort bij de inboedel 7 jun 2011 #25 Willem, ja dat klopt het inlaat wat ik van de y32se heb liggen is idd het lange type, zoals van de X30XE O.K. van die injectoren klopt dan idd wat Gupy zei. Ben benieuwd welke kleur de 3.2 heeft eigenlijk dan. Maar jij bent trouwens weer mooi 6 stuks blauwe (x30xe) injectoren rijker... :jerry
Willem, ja dat klopt het inlaat wat ik van de y32se heb liggen is idd het lange type, zoals van de X30XE O.K. van die injectoren klopt dan idd wat Gupy zei. Ben benieuwd welke kleur de 3.2 heeft eigenlijk dan. Maar jij bent trouwens weer mooi 6 stuks blauwe (x30xe) injectoren rijker... :jerry