Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
150 pk diesel? kijk even of het stangetje van de werfel kleppen er niet af ligt, dat is een kwaal van die motoren, er moet dan een kompleet nieuwe inlaat op. En anders mss met de tech 2 uitlezen
@Nick-GSI wrote:150 pk diesel? kijk even of het stangetje van de werfel kleppen er niet af ligt, dat is een kwaal van die motoren, er moet dan een kompleet nieuwe inlaat op. En anders mss met de tech 2 uitlezen
Er zit al een nieuw spruitstuk op. Stangetje zit er nog op en gaat heen en weer.
egr schoonmaken en goed gangbaar maken van de spoel en de pen die hem bediend. boven in de spoel een gaatje boren en kun je de pen er uit tikken helpt geheid
laatst hadden we een 120 pk zafira en die schoepen zaten ook vast, en die had continu geen vermogen meer, egr goed reinigen en mss een keer laten regenereren bij de VOD
Ik heb e.a. laatst ook gehad geen trekkracht meer in de auto, zonder enige stoormelding. Na vanalles gechecked te hebben EGR, wervelkleppen bleek de vacuumslang losgeschoten te zijn t.h.v. koppelstukje op de vacuumpomp, is wel lastig te zien omdat er over de originele slangkoppeling een voering heen zit. Het betreft de slang tussen koppelstukje en vacuumsensor.
E.a. komt schijnbaar vaker voor want ik had deze tip op een engels forum gevonden, na montage van een nieuw stuk vacuumslang trok de motor weer als een lier.
succes
Ik had overigens ook te maken met een garage die aan de turbo aan het twijfelen was. :thumbup