info opel vectra 1.8 benzine

Ja bestellen bij de dealer,dan heb je securitie code,shassisnummer en legitimatie menemen, heb je de securitie code niet dan moet je die opvragen bij de dealer, zitten wel wat kosten aan..

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

ik heb een opel car pass daar staat een sleutel code , security code, frame nummer enzo in, dus dat zou het moeten zijn:)

ga ik eens bij de dealer informeren.

Mijn 97,er heeft het (kastje) van de AB los aan de sleutel hangen. Dat kastje kan je bij de dealer kopen en bij mij waren de kosten € 30,00 en werd hij gelijk ingelezen.

Bij de how to do staat een beschrijving hoe je de teller unit los kan maken, ik zou gelijk alle lampjes even meenemen en direct overstappen op ledjes.

Kraken kunnen ook een paar rubbers zijn, hoor je het kraken alleen op het einde van de stuuruitslag?

ik zal eens informeren bij de dealer hoe dat zit, zou leuk zijn om dat te hebben ipv deur met de sleutel te moeten openen,

tellerunit heb ik ooit al een keer losgehaald bij een vectra, dus dat zou geen probleem moeten zijn,

het is niet echt kraken, het is echt een geluid van dat er iets losschiet of zo, maar ik zal mijn garage wel even laten kijken hoe en wat er aan de hand is :)

Zo vandaag even bij de dealer geweest, kosten voor de afstandbediening €90 incl inlezen,

Dat ga ik dus niet doen,

Kun je alleen via de dealer aan die afstandbediening komen?

pff dat is een duur geintje.

Wat je kan proberen is om via het forum of een sloop aan een losse (kiekert) te komen. Mail anders wim-v6 eens misschien heeft hij nog een losse liggen.

Dan zou het alleen inlezen zijn en dat is niet heel duur. Of het met tech2 of opcom ook kan weet ik niet, die vraag kun je ook wel aan wim stellen.

Kreeg je nog antwoord wat het aanloop geluid kon zijn bij het sturen?

ja idd dat dacht ik ook, voor een klein kastje met 2 knopjes batterij en een printplaatje.

dat kan ik wel eens doen, heb geen idee of het met een tech2 of opcom kan, zou haast zeggen van niet, maar heb er ook geen verstand van,

ja en nee, iemand zei dat het een veerpoot lager was, een soort van rubberen blok of zo,

ben er verder ook nog niet ingedoken, rijd opzich niet minder daardoor naar mijn idee

weet iemand toevallig zo wat voor lampjes er achter de tellerunit zitten?

zou handig zijn als ik eerst die lampjes heb voor ik de hele mikmak open schroef :)

ok dank je, ik neem aan dat die T10 voor de tellers zijn en de T5 voor de rest :)

kan ik morgen eerst even lampjes kopen voor ik de boel open schroef

Let op.

Teller is T10

Overigen is t5 met vaste fitting

Verstuurd vanaf mijn Samsung S3-mini met Tapatalk

Terug
Naar boven