Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
reed vanaf het tankstation naar huis. 50 km per uur. Ineens beslaat de vooruit ( aan de onderkant bij de ontwaseming ) en komt er een puf uitlaatgas naar binnen. Ben meteen naar huis gereden. Wat is dit? Iets met kachel of uitlaat?
Dat hoef natuurlijk niet meteen, mischien dat een slangeklemmetje niet helemaal goed afsluit want zoals jij beschrijft heeft het met een grote temeratuur verschil te maken.
Dus het meest logische is dat er ergens wat heet water lekt
slangen zijn ok. zitten nieuwe slangklemmen op en al wel honderd keer gecheckt. we denken toch de kachelradiateur. als ik de hendel helemaal op blauw zet, zorg ik er dan voor dat hij niet meer verwarmt?
dat wordt het nieuwe klusje dan. geen probleem toch om mee door te rijden als ik m'n koelvloeistof goed in de gaten hou? De lekkage is niet zo groot dat het drupt of te zien is onder motorkap. Peil van koelvloeistof is nog hetzelfde als voordat ik ermee wegreed.
ja alleen even je kachel uit zetten,zodat hij dat circuit niet mee pakt,des noods even de slangen van je kachelradiateur doorverbinen met pijpje er in,dan kan het wel even als tijdelijke oplossing,leuk he manta rijden
ehm weet niet maar bij een B manta stroomt de koelvloeistof continue door de kachelradiateur en deze kun je dus niet 'uitzetten', is alleen een klep die schakelt tussen 2 gangen...:angel
heb je het complete dashboard eruit moeten halen? zo staat het wel beschreven in 'het handboek'. Of zijn hier andere tips en trucs voor. Het lijkt bijna alsof je het kapje onder de motorkap losschroeft, die radiateur eruit en hop een nieuwe erin. maar zo makkelijk zal het wel niet zijn dan....