Inbouwen trekhaak ASTRA H station

Hallo JoopvanBennekom,

Afgelopen week nieuwe afneembare trekhaak en 7 polige kabelset gekocht bij gm tuningparts in Best. (leuk winkeltje verkoopt alleen opelonderdelen).

Vandaag de trekhaak ingebouwd, toch wel een paar uur mee bezig geweest maar alles werkt prima.

groet Henk.

Hoi Henk, de bumper demonteren vond ik het lastigste werk, omdat je bang bent het kapot te maken.

Maar kan best wat hebben.

De rest gaat aardig vlot.

Maar mooi dat het gelukt is!

Wat voor een astra station heb je eigenlijk? Motor en uitvoering?

evt. foto's

Hoi Henk, de bumper demonteren vond ik het lastigste werk, omdat je bang bent het kapot te maken.

Maar kan best wat hebben.

De rest gaat aardig vlot.

Maar mooi dat het gelukt is!

Wat voor een astra station heb je eigenlijk? Motor en uitvoering?

evt. foto's

Hallo Joop,

De bumper demonteren was inderdaad het lastigste, je bent bang iets af te breken. Ik moest ook nog de bekleding aan de linkerzijde van de kofferbak demonteren om de kabelaansluitset te monteren, dit was ook een kleine puzzle.

Ik heb een Opel Astra Station Cosmo uitvoering, zie link die ik geplaatst heb op autoweek:

Hallo Joop,

De bumper demonteren was inderdaad het lastigste, je bent bang iets af te breken. Ik moest ook nog de bekleding aan de linkerzijde van de kofferbak demonteren om de kabelaansluitset te monteren, dit was ook een kleine puzzle.

Ik heb een Opel Astra Station Cosmo uitvoering, zie link die ik geplaatst heb op autoweek:

Terug
Naar boven