Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1842617&tid=140386&author=Opelkees]ik wil eerst geld zien laat ze die kerel maar pakken kan ie mn schade vergoeden komt ie weer vrij
ik weet al waar ie woont dus daarna pak ik m zelf wel[/rquote]
Ik kan je ook wel helpen aan een ruit zoals je al gelezen had van Tonsr.
Kijk uit met wat je zegt op het internet want je weet nooit wie het leest, je reactie is natuurlijk begrijpelijk. Het is ook klote dat ze aan andermans spullen komen voor iets wat bijna tot niets waarde heeft.
Als je het raam wilt hebben dan kan je hem eventueel komen halen of ik neem hem mee naar de videoavond.
[rquote=1842617&tid=140386&author=Opelkees]ik wil eerst geld zien laat ze die kerel maar pakken kan ie mn schade vergoeden komt ie weer vrij
ik weet al waar ie woont dus daarna pak ik m zelf wel[/rquote]
Ik kan je ook wel helpen aan een ruit zoals je al gelezen had van Tonsr.
Kijk uit met wat je zegt op het internet want je weet nooit wie het leest, je reactie is natuurlijk begrijpelijk. Het is ook klote dat ze aan andermans spullen komen voor iets wat bijna tot niets waarde heeft.
Als je het raam wilt hebben dan kan je hem eventueel komen halen of ik neem hem mee naar de videoavond.