J js 400 Komt hier geregeld 12 jan 2011 #21 wat een klotzakken zeg:fy1:fy1:fy1:fy1 vroeger was het handel,maar nu toch al jaren niet meer.
M mantadevil Hoort bij de inboedel 12 jan 2011 #22 voor junks nog steeds john die jatten alles wat los en vast zit voor die zooi hier in de buurt worden nog steeds auto's open gebroken en worden radio's gejat en navigatie enz daarom zet ik die van mij niet op slot:jerry als ze erin willen komen doen ze het toch wel en zo heb je minder schade
voor junks nog steeds john die jatten alles wat los en vast zit voor die zooi hier in de buurt worden nog steeds auto's open gebroken en worden radio's gejat en navigatie enz daarom zet ik die van mij niet op slot:jerry als ze erin willen komen doen ze het toch wel en zo heb je minder schade
M mantadevil Hoort bij de inboedel 12 jan 2011 #23 voor junks nog steeds john die jatten alles wat los en vast zit voor die zooi hier in de buurt worden nog steeds auto's open gebroken en worden radio's gejat en navigatie enz daarom zet ik die van mij niet op slot:jerry als ze erin willen komen doen ze het toch wel en zo heb je minder schade
voor junks nog steeds john die jatten alles wat los en vast zit voor die zooi hier in de buurt worden nog steeds auto's open gebroken en worden radio's gejat en navigatie enz daarom zet ik die van mij niet op slot:jerry als ze erin willen komen doen ze het toch wel en zo heb je minder schade
O Opelkees Hoort bij de inboedel 12 jan 2011 #24 dit is helemaal geen handel.. is zo'n halfords ding. en de kabel die erbij hoort hangt nog in de auto. ik ga er wel es een coupe ruit inzetten die zat er ook in. kiert ie iets maar is beter als niks zullen we maar zeggen
dit is helemaal geen handel.. is zo'n halfords ding. en de kabel die erbij hoort hangt nog in de auto. ik ga er wel es een coupe ruit inzetten die zat er ook in. kiert ie iets maar is beter als niks zullen we maar zeggen
O Opelkees Hoort bij de inboedel 12 jan 2011 #25 dit is helemaal geen handel.. is zo'n halfords ding. en de kabel die erbij hoort hangt nog in de auto. ik ga er wel es een coupe ruit inzetten die zat er ook in. kiert ie iets maar is beter als niks zullen we maar zeggen
dit is helemaal geen handel.. is zo'n halfords ding. en de kabel die erbij hoort hangt nog in de auto. ik ga er wel es een coupe ruit inzetten die zat er ook in. kiert ie iets maar is beter als niks zullen we maar zeggen
M mantallica Loopt hier de deur plat 12 jan 2011 #26 wat een ratten :argue Ik heb nog diverse ramen liggen ik zal even kijken als er één van een CC bij zit.
wat een ratten :argue Ik heb nog diverse ramen liggen ik zal even kijken als er één van een CC bij zit.
M mantallica Loopt hier de deur plat 12 jan 2011 #27 wat een ratten :argue Ik heb nog diverse ramen liggen ik zal even kijken als er één van een CC bij zit.
wat een ratten :argue Ik heb nog diverse ramen liggen ik zal even kijken als er één van een CC bij zit.
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 12 jan 2011 #28 ja idd kun je beter deur open laten maar idd meer last van de schade dan van de gestolen radio
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 12 jan 2011 #29 ja idd kun je beter deur open laten maar idd meer last van de schade dan van de gestolen radio
M mantallica Loopt hier de deur plat 12 jan 2011 #30 [rquote=1840648&tid=140386&author=eddepet007]ja idd kun je beter deur open laten maar idd meer last van de schade dan van de gestolen radio [/rquote] heb jij geen raam liggen jij slacht die CC's toch
[rquote=1840648&tid=140386&author=eddepet007]ja idd kun je beter deur open laten maar idd meer last van de schade dan van de gestolen radio [/rquote] heb jij geen raam liggen jij slacht die CC's toch
M mantallica Loopt hier de deur plat 12 jan 2011 #31 [rquote=1840648&tid=140386&author=eddepet007]ja idd kun je beter deur open laten maar idd meer last van de schade dan van de gestolen radio [/rquote] heb jij geen raam liggen jij slacht die CC's toch
[rquote=1840648&tid=140386&author=eddepet007]ja idd kun je beter deur open laten maar idd meer last van de schade dan van de gestolen radio [/rquote] heb jij geen raam liggen jij slacht die CC's toch
P Pastra Loopt hier de deur plat 12 jan 2011 #32 Heb je gesproken vandaag, al met al ben je er wel beter vanaf gekomen dan de Citroen C3 zoals je me vertelde... Snap ook echt niet wat ze er mee moeten, ze vangen misschien 2 tientjes er voor... en dan 15 auto's opengebroken:fy1
Heb je gesproken vandaag, al met al ben je er wel beter vanaf gekomen dan de Citroen C3 zoals je me vertelde... Snap ook echt niet wat ze er mee moeten, ze vangen misschien 2 tientjes er voor... en dan 15 auto's opengebroken:fy1
P Pastra Loopt hier de deur plat 12 jan 2011 #33 Heb je gesproken vandaag, al met al ben je er wel beter vanaf gekomen dan de Citroen C3 zoals je me vertelde... Snap ook echt niet wat ze er mee moeten, ze vangen misschien 2 tientjes er voor... en dan 15 auto's opengebroken:fy1
Heb je gesproken vandaag, al met al ben je er wel beter vanaf gekomen dan de Citroen C3 zoals je me vertelde... Snap ook echt niet wat ze er mee moeten, ze vangen misschien 2 tientjes er voor... en dan 15 auto's opengebroken:fy1
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 13 jan 2011 #36 heb jij geen raam liggen jij slacht die CC's toch ik heb nog 2 deuren uit een cc staan alst goed is was een 86 er maar weet kleur zo niet (als ze der nog in zitten ) dus zou het zo maar kunnen heb ramen genoeg
heb jij geen raam liggen jij slacht die CC's toch ik heb nog 2 deuren uit een cc staan alst goed is was een 86 er maar weet kleur zo niet (als ze der nog in zitten ) dus zou het zo maar kunnen heb ramen genoeg
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 13 jan 2011 #37 heb jij geen raam liggen jij slacht die CC's toch ik heb nog 2 deuren uit een cc staan alst goed is was een 86 er maar weet kleur zo niet (als ze der nog in zitten ) dus zou het zo maar kunnen heb ramen genoeg
heb jij geen raam liggen jij slacht die CC's toch ik heb nog 2 deuren uit een cc staan alst goed is was een 86 er maar weet kleur zo niet (als ze der nog in zitten ) dus zou het zo maar kunnen heb ramen genoeg
M Mich Post best veel 13 jan 2011 #38 [rquote=1840358&tid=140386&author=Opelkees]de ruit van een coupe kan er wel in maar kiert iets bovenaan een CC ruit loopt aan t eind iets rechter. je ziet t pas als je ze naast mekaar houdt [/rquote] Klopt helemaal.
[rquote=1840358&tid=140386&author=Opelkees]de ruit van een coupe kan er wel in maar kiert iets bovenaan een CC ruit loopt aan t eind iets rechter. je ziet t pas als je ze naast mekaar houdt [/rquote] Klopt helemaal.
M Mich Post best veel 13 jan 2011 #39 [rquote=1840358&tid=140386&author=Opelkees]de ruit van een coupe kan er wel in maar kiert iets bovenaan een CC ruit loopt aan t eind iets rechter. je ziet t pas als je ze naast mekaar houdt [/rquote] Klopt helemaal.
[rquote=1840358&tid=140386&author=Opelkees]de ruit van een coupe kan er wel in maar kiert iets bovenaan een CC ruit loopt aan t eind iets rechter. je ziet t pas als je ze naast mekaar houdt [/rquote] Klopt helemaal.
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 13 jan 2011 #40 mocht je der geen vinden wil ik wel effe kijken of ik ze nog heb gr eddie