omega-drenthe
Komt weleens kijken
ik kan deze week mijn vivaro ophalen die ik gister gekocht heb , ik moet er een imepriaal op hebben , nu is mijn bus met achterklep , nu staan er op mp wel imperiaals te koop maar weet niet of ze passen , want er licht mij iets bij dat ik een kortere hebben moet of een hogere ,
wie weet er hier meer van , of heeft er mischien een liggen
groeten rene
wie weet er hier meer van , of heeft er mischien een liggen
groeten rene