Ik ben eigenaar van een astra h 5 deurs en heb hem 2dehands gekocht
nu heb ik hem ondertss al een 2tal jaar maar door middel van de vorige eigenaar en mijn zweetpollekes
is mijn stuur een beetje "versleten" precies lichtjes afgebrokkeld leer
wie kan me daarbij helpen of weet hiervoor een oplossing??
nu heb ik hem ondertss al een 2tal jaar maar door middel van de vorige eigenaar en mijn zweetpollekes
is mijn stuur een beetje "versleten" precies lichtjes afgebrokkeld leer
wie kan me daarbij helpen of weet hiervoor een oplossing??

