R Rsmk2 Lid 18 mrt 2010 #1 Is er iemand met een tech2 in zuid-limburg. Wil nl. mijn nieuwe Cd30 in mijn astra zetten en deze moet ingelezen worden. groetjes
Is er iemand met een tech2 in zuid-limburg. Wil nl. mijn nieuwe Cd30 in mijn astra zetten en deze moet ingelezen worden. groetjes
F Fearless Forumbewoner 18 mrt 2010 #2 Gewoon naar een Opeldealer gaan, zal echt niet veel kosten hoor.