ieder zijn smaak

@2000 wrote:@soepkiepe wrote:@2000 wrote:Ik heb niks tegen vw , heb veel plezier gehad mijn lage golf 1 cabrio ! Wil er eigenlijk wel weer 1

http://link.marktplaats.nl/559947797" onclick="window.open(this.href);return false;

als we dan toch offtopic gaan ;)

Dope, dak zit vast. :( Ik vind de golf 1 zich ook erg mooi, maar de aandrijving zit aan de verkeerde kant.

als je hem ff bij mij in de garage zet zorg ik er wel voor dat het dak niet meer vast zit ;)

de aandrijving kan ik je niet mee helpen.

Hoe de astra verbouwd is, is inderdaad ERG zonde, zie de Coupé's het liefst zo origineel mogenlijk..

die 2.2 diesel is gechipped echt een leuke motor om mee te rijden, Kracht zat, en altijd koppel voorhande. (165pk 400Nm)

1.8 20V turbo Blacksludge fabriek in je golf, nee niet mijn ding.. heb er vroeger wel eens over een Seat Leon 20VT gedacht, totdat ik me eens ingelezen had in deze motoren..

Golfjes 1 Vind ik ook wel Prachtbakjes.. zeker als ze netjes origineel zijn, of RAT-style, dan wel German style..

Willem

@Emiel-Manta wrote:@nova.... wrote:Altijd beter als vwstyle!!

Ander blok erin andere uitlaat eindstukken en hoppa......

Enneuuh die is pas geleden al hier langs gekomen!

Vanwaar de haat?

ot: vind het er niet uit zien..

Emiel haat is een GROOT woord.. vw is nu eenmaal niet mijn ding!

Ik zeg niet dat ik een mooie vw kan waarderen......

Zag van de week een gifgroene vw 2 vond ik wel mooi om te zien.

Vind em wel ruig

achterklepspoiler wind ik wat klein in verhouding tot de bodykit

en de motor zou meteen een trap krijgen

beige is niet mijn ding ben nog geen 65+ :jerry

ik hoor niemand over de velgen, die zijn toch geweldig :wub

achterspoiler eraf, die 4 uitlaten eraf, normale achterlichten en koplampen erin, andere grille.

dan wordt het wel wat.

Terug
Naar boven