je zou je subwoofer in de ruimte van je reservewiel kunnen maken, en versterkers tegen de zijkanten maken of onder je hoedenplank.
of een kist maken voor de woofer, het verstandigst is dan om zelf een kist te maken en dus mooi naar de vormen van de kofferbak maakt zodat je meer kofferbakruimte over hou.
Dan kun je 1 versterker boven op je kist maken, en 1 aan de zijkant. ik heb me versterker nu ook op me kist, en dat past perfect onder de hoedenplank en sta mooi in de hoek.