Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kenteken en interieur omgezet.... Ben ook wel eens bij zo'n "echte" i200 wezen kijken voor teveel geld, lijkt wel een gewoonte te worden onder de i200 verkopers. :jerry
Wat een goudzoeker, doe dan geen moeite en zet hem lekker te koop op ebay duitsland als je toch denkt dat je roestbak daar zoveel geld oplevert.
Ben denk ik 15 jaar geleden al eens bij hem wezen kijken toen stond hij al onder een zeil ,is w el een echte .enkel over die zijstrips heb ik mij toen al vragen gesteld dat snapte ik ook niet echt .
motor liep toen ook erg mooi de laatste keer dat ik er bij ben wezen kijken ,als je de delen bekijkt is hij 750 wel waard,zeker als je hem op wilt knappen.
was geen verkeerde basis.
helaas laat mijn werk rooster het niet toe anders had ik graag weer een opknapper gekocht .
zal wel weer van Mp afgehaald zijn ,dan is meneer beledigd door dat hij te weinig geld geboden kreeg.Beetje vage gast bood hem toen ook geld en hij liep zo boos weg ,hij vroeg toen 1500 bood dacht ik rooitje toen die tijd