hulpveren

Ik kan een setje hulpveren voor achter van een zafira A kopen.

Weet iemand of die ook passen op een zafira B ?

Hulpveren nodig op een Zafira? Waarom als ik vragen mag? Mijne heeft gewoon originele veren en met 3 kinderen vakantie spul in de kofferbak en de kogeldruk op max zakt ie nog niet noemenswaardig.

Vreemd dat ie zo ver doorhangt, de overhang van een Zafira is lekker kort waardoor het ook zo'n geschikte caravantrekker is.

Bovendien is de auto ontworpen op het gewicht van 7 personen. Zitten de originele veren er nog onder? Geen gebroken winding?

Op hoeveel zet je de kogeldruk normaal trouwens?

Laat inderdaad even de vering nakijken mogelijk dat ze niet meer 100% zijn. Bij mijn Zafira A heb ik ook al regelmatig vol bepakt en maximaal beladen nog geen problemen meegemaakt. De auto zakt nauwelijks.

bij mij ook geen doorzakken als ik een volle kofferbak heb met caravan aan de haak en 75kg kogeldruk...

ik zou nog even wachten met hulpveren en inderdaad naar je huidige veren laten kijken

vandaag de veren laten controleren . Deze zijn in orde .

Er staat trouwens SQ op .

anders toch maar even hulpveren plaatsen.

Ik heb gehoord dat de hulpveren van een Zafira B het zelfde zijn als die van een Zafira A , klopt dit ?

hulpveren van astra G passen ook op de zafira B 2010 maar ik weet niet meer waar ik ze heb gekocht geld ook voor de koni dempers 8750-1085 links achterkant. hebben we uitgetest omdat ik nu een astra g en een zavira B hebt.

Terug
Naar boven