P PYRO Komt weleens kijken 29 mei 2014 #1 Hallo allemaal heb al adv geplaats op Marktplaats maar wilde ik hier ook even vragen heeft iemand toevallig nog setje Hulpveren voor mij liggen?? over de prijs komen we vast wel uit
Hallo allemaal heb al adv geplaats op Marktplaats maar wilde ik hier ook even vragen heeft iemand toevallig nog setje Hulpveren voor mij liggen?? over de prijs komen we vast wel uit
C cali16vDTM Komt weleens kijken 29 mei 2014 #2 kheb wel een setje verlagingsveren maar kweet niet of je daar wat aan hebt Mvg
P PYRO Komt weleens kijken 29 mei 2014 #3 @cali16vDTM wrote:kheb wel een setje verlagingsveren maar kweet niet of je daar wat aan hebt Mvg Bedankt voor je aanbod maar zoek echter hulpveren
@cali16vDTM wrote:kheb wel een setje verlagingsveren maar kweet niet of je daar wat aan hebt Mvg Bedankt voor je aanbod maar zoek echter hulpveren
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 31 mei 2014 #4 Toevallig heb ik ze zojuist gemonteerd makkelijk klusje ze zijn van mad en koste mij 116 euro bij ago automaterialen in vlaardingen. Zie dat jij de zelfde kleur en model vectra heb als ik :jerry
Toevallig heb ik ze zojuist gemonteerd makkelijk klusje ze zijn van mad en koste mij 116 euro bij ago automaterialen in vlaardingen. Zie dat jij de zelfde kleur en model vectra heb als ik :jerry
P PYRO Komt weleens kijken 20 mrt 2015 #5 Even nogmaals vragen Heeft iemand een setje hulpveren liggen?