Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hm.. op mijn blok zit dit er standaard op, had gedacht dat de betere blokken dit allemaal wel zouden hebben. Zal er wel mee te maken dat ik een diesel heb :hmmz
een tijdje terug een auto op de brug gehad waar ze de originele drijfstangen verkeerd om gemonteerd hadden na revisie die had al mooie slijtage plekken in de cilinders.
Wie verteld mij het verschil even tussen voor en achter van een drijfstang, ze zijn expres NIET symmetrisch gemaakt heb ik geleerd, want daardoor worden de lijbaan krachten verminderd.
een tijdje terug een auto op de brug gehad waar ze de originele drijfstangen verkeerd om gemonteerd hadden na revisie die had al mooie slijtage plekken in de cilinders.
Wie verteld mij het verschil even tussen voor en achter van een drijfstang, ze zijn expres NIET symmetrisch gemaakt heb ik geleerd, want daardoor worden de lijbaan krachten verminderd.
Maar wat is voor en wat achter ?
bij let drijfstangen zit een gaatje aan de inlaat kant
en die bmw sproeiers gaan kapot moet je ff op c20let forum kijken
en bij klasen hebben ze een aanbieding vd zuigerkoeling 150 euro!!
ik vind zelf dat er erg veel onduidelijkheden zijn over dit zuigerbodemkoelings verhaal en wil gewoon duidelijk maken hoe of wat.. aangezien andre botter bijvoorbeeld een andere gedachte heeft dan bijvoorbeeld eds, of de andere bedrijven die het sproeier richting uitlaat richten, en alle onduidelijkheden netjes in de beginpost te vermelden.
Ansys engineering simulation and 3D design software delivers product modeling solutions with unmatched scalability and a comprehensive multiphysics foundation.
Autocomponenti is de site van Jim Steck, een echte Alfa man. Hele dikke spullen maken die voor oude Alfa's.:afro Heb een 2.0 8v TS Turbo gezien van hem met 750 pk.
Ansys engineering simulation and 3D design software delivers product modeling solutions with unmatched scalability and a comprehensive multiphysics foundation.
Ik zag vandaag dat in de drijfstangen die ik wil monteren geen gaatje geboord zit gericht naar de cilinder zoals in de originele drijfstang. Daar de motor met een droogcarter draait vermoed ik dat er teweinig olie op de cilinders zal spatten.
Gaatje boten door de rijfstangen of sproeiers plaatsen zoals hierboven omschreven. Dit is wel geen LET blokje wel een zuigertje
stalen drijfstangen en wossner zuigers, catcams nokjes dus +/- 200 Pk mik ik toch naar