S schuitje Loopt hier de deur plat 16 okt 2011 #21 dus new kids gaan we ook niet meer kijken omdat er een paar manta's mishandeld worden? is idd zonde. maar wie weet was hij echt niet meer te redden.
dus new kids gaan we ook niet meer kijken omdat er een paar manta's mishandeld worden? is idd zonde. maar wie weet was hij echt niet meer te redden.
V Vinci Forumbewoner 17 okt 2011 #24 Nee respect man :wors , jou werk is daar niet mee te vergelijken hoor!!
V Vinci Forumbewoner 16 okt 2011 #25 @pipo wrote:mm word ik dan ook geboycot :shock: Werk jij samen met Leepu ofzo?? :jerry
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 17 okt 2011 #27 Wat is een Hornbach?? En waar gaat dit in godensnaam over?
V Vinci Forumbewoner 17 okt 2011 #28 Nee respect man :wors , jou werk is daar niet mee te vergelijken hoor!!
P Paullus Komt hier geregeld 17 okt 2011 #29 beetje onzinnige boycot. wie zegt dat ze er een 100% goede kadett voor hebben gebruikt? misschien hebben ze hem wel van de sloop.
beetje onzinnige boycot. wie zegt dat ze er een 100% goede kadett voor hebben gebruikt? misschien hebben ze hem wel van de sloop.
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 17 okt 2011 #30 hahaha.. bouwmarkt dus! Ik ken hier toch alleen gammas praxissen en karweis
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 17 okt 2011 #31 Wat is een Hornbach?? En waar gaat dit in godensnaam over?
K Kadett1.2 Post best veel 18 okt 2011 #32 toch leuk dat er serieus op gereageerd wordt terwijl het als geintje bedoeld was...............
P Paullus Komt hier geregeld 17 okt 2011 #33 beetje onzinnige boycot. wie zegt dat ze er een 100% goede kadett voor hebben gebruikt? misschien hebben ze hem wel van de sloop.
beetje onzinnige boycot. wie zegt dat ze er een 100% goede kadett voor hebben gebruikt? misschien hebben ze hem wel van de sloop.
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 17 okt 2011 #34 hahaha.. bouwmarkt dus! Ik ken hier toch alleen gammas praxissen en karweis
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 18 okt 2011 #35 @16VCalibra wrote:Goedkope versie van Maybach haha @kaneelschep wrote:Wat is een Hornbach?? En waar gaat dit in godensnaam over? :jerry :jerry
@16VCalibra wrote:Goedkope versie van Maybach haha @kaneelschep wrote:Wat is een Hornbach?? En waar gaat dit in godensnaam over? :jerry :jerry
K Kadett1.2 Post best veel 18 okt 2011 #36 toch leuk dat er serieus op gereageerd wordt terwijl het als geintje bedoeld was...............
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 18 okt 2011 #37 @16VCalibra wrote:Goedkope versie van Maybach haha @kaneelschep wrote:Wat is een Hornbach?? En waar gaat dit in godensnaam over? :jerry :jerry
@16VCalibra wrote:Goedkope versie van Maybach haha @kaneelschep wrote:Wat is een Hornbach?? En waar gaat dit in godensnaam over? :jerry :jerry
V Vinci Forumbewoner 18 okt 2011 #38 Deze hoort inmiddels wel in het slap geouwehoer gedeelte thuis, waar volgens mij het andere onderwerp over deze Hornbach reclame ook al staat...
Deze hoort inmiddels wel in het slap geouwehoer gedeelte thuis, waar volgens mij het andere onderwerp over deze Hornbach reclame ook al staat...
O Opel Kadeath Komt weleens kijken 18 okt 2011 #39 @pipo wrote:mm word wel een topchop gat is iig gedicht Wat voor velgjes zitten daaronder? Ziet er niet uit als gewoon verbreed staal...
@pipo wrote:mm word wel een topchop gat is iig gedicht Wat voor velgjes zitten daaronder? Ziet er niet uit als gewoon verbreed staal...
P pipo Hoort bij de inboedel 18 okt 2011 #40 @Opel Kadeath wrote:@pipo wrote:mm word wel een topchop gat is iig gedicht Wat voor velgjes zitten daaronder? Ziet er niet uit als gewoon verbreed staal... verbreed staal met velgringen
@Opel Kadeath wrote:@pipo wrote:mm word wel een topchop gat is iig gedicht Wat voor velgjes zitten daaronder? Ziet er niet uit als gewoon verbreed staal... verbreed staal met velgringen