Hoost's Corsa B topic.

Ja, voor de oude naar de sloop ging overgebouwd in de vierdeurs Corsa met een standaard interieur van een kennis.

Afgelopen weekend Corsaatje gewassen en mijn Pioneer radio omgewisseld voor een Pioneer radio met Bluetooth, USB en aux ingang.

Nu kan ik handfree bellen, mijn iphone muzieklijsten in de auto afspelen en heb ik weer ruimte in het dashboardkastje omdat de cd's weer thuis in de kast liggen.

FullSizeRender_zps341437cd.jpg

Was nog steeds in prima staat en als die kennis het niet overgenomen had had ik het in de opslag gelegd voor verkoop en er waarschijnlijk nog iemand anders mee blij kunnen maken.

Kende je de groene Corsa dan of gewoon je interieur aan de toenmalige eigenaar verkocht?

Hoogeveen zit wel in de planning, ligt eraan of ik werken moet anders kom ik die kant zeker even op.

Afgelopen weekend de laatste twee velgen in antraciet gespoten, wielkasten gereingd en voorspatlappen (had ik nog) gemonteerd.

Verder de achterklepbekleding losgehaald omdat de klep niet meedeed op de cv en dat doet ie nu dus wel (nu de tankklep nog) en gelijk maar even de achterwisser verwijderd.

Wisser weg en fris gewassen.

nov1_zpsfd3ec969.jpg

Het was overigens al flink koud in Winterberg vorige week of zal mijn temperatuurvoeler in de war zijn?

koudinwinterberg_zpse984d225.jpg

De hele winter weinig te melden gehad, de Corsa heeft prima de winter doorstaan en veel kilometers tussen Nederland en het Sauerland gereden.

Inmiddels alweer 14000 km gereden met een gemiddeld verbruik van 1 op 14, helaas verbruikt deze Corsa wel meer olie dan mijn vorige.

Elke 2000 Kilometer moet er weer een litertje bij en das volgens mij best veel.

Volgende week gaan de zomerwielen er weer onder maar daarvoor moet ik nog 5mm spacers hebben omdat de voorbanden net aan de schroefpoten aanlopen, heeft iemand nog een setje liggen of een goed adres waar ik er een paar kan scoren?

Drieentwintigduizend kilometer mee gereden, paar litertje olie een benzinepomp en een ruitewissermechanisme verder maakt de Corsa plaats voor een Vectra combi en is dus te koop.

Terug
Naar boven