E erike360 Lid 14 dec 2011 #21 ik ben benieuwd, even op het forum zoeken ^^ ik zat trouwens bij die bumper van me te kijken, waar moet ik ooit me mistlampen kwijt? XD
ik ben benieuwd, even op het forum zoeken ^^ ik zat trouwens bij die bumper van me te kijken, waar moet ik ooit me mistlampen kwijt? XD
C car boy Lid 15 dec 2011 #23 ik ben ook nieuw hier en zou me ook graag effe willen voorstelen mijn naam is wesley van der linden ik ben 16 jaar en woon in geleen ik volg op dit moment de oplijding voertuigen techniek in sittard (dacapo) dit is mijn laatste jaar daarna ga ik de oplijding vliegtuigen techniek meganich te beek volgen ik ben nu ook eigenaar van een tigra-a uit 1995
ik ben ook nieuw hier en zou me ook graag effe willen voorstelen mijn naam is wesley van der linden ik ben 16 jaar en woon in geleen ik volg op dit moment de oplijding voertuigen techniek in sittard (dacapo) dit is mijn laatste jaar daarna ga ik de oplijding vliegtuigen techniek meganich te beek volgen ik ben nu ook eigenaar van een tigra-a uit 1995
P petrolhead Loopt hier de deur plat 15 dec 2011 #24 @car boy wrote:ik ben ook nieuw hier en zou me ook graag effe willen voorstelen mijn naam is wesley van der linden ik ben 16 jaar en woon in geleen ik volg op dit moment de oplijding voertuigen techniek in sittard (dacapo) dit is mijn laatste jaar daarna ga ik de oplijding vliegtuigen techniek meganich te beek volgen ik ben nu ook eigenaar van een tigra-a uit 1995 lol, dat is naast mijn school geloof ik, leeuwenborgh sittard. maar uh welkom, allebei :thumb
@car boy wrote:ik ben ook nieuw hier en zou me ook graag effe willen voorstelen mijn naam is wesley van der linden ik ben 16 jaar en woon in geleen ik volg op dit moment de oplijding voertuigen techniek in sittard (dacapo) dit is mijn laatste jaar daarna ga ik de oplijding vliegtuigen techniek meganich te beek volgen ik ben nu ook eigenaar van een tigra-a uit 1995 lol, dat is naast mijn school geloof ik, leeuwenborgh sittard. maar uh welkom, allebei :thumb