Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoeveel originele Corsa B GSI Fase1 rijden er nog rond?
Volgens mij heb ik afgelopen week er nog eentje in de buurt van Middelburg zien rijden. Kweet alleen niet of het nou ook deze was, maar duidelijk wel een GSI fase 1. Kvind het nog wel mooie auto's en dat zeker fabrieksaf.
Sport en GSi na 1995 zijn gelijk aan elkaar, van binnen en buiten, op de Teller na dan..
Willem
Dat is precies hetzelfde met de Corsa C. Mijn GSI heeft ook weinig verschil met de sport versie ( vind ik zelf dan ) en ziet er van buiten uit zoals elke C van 2000 tot 2003
Volgens mij heb ik wel eens vaker een Corsa B gezien met koplampsproeiers. Als ze origineel zijn, zou ik het er lekker op laten zitten, juist omdat je het bijna nooit ziet.
Hier ook nog een originele opel corsa gsi rijder uit 94 alleen gaat hij helemaal op de schop ik sloop alles ervan af en zet er een corsa optima wide bodykit onder
verbaasd me nog dat de gsi motoren zo lang meegaan, al 185k op de tellen en hij gaat nog makkelijk een ton mee
@TedMechanic wrote:Volgens mij heb ik wel eens vaker een Corsa B gezien met koplampsproeiers. Als ze origineel zijn, zou ik het er lekker op laten zitten, juist omdat je het bijna nooit ziet.
Leuke Corsa Vannos! Wat zijn de plannen ermee?
wagentje komt ook van kees
hij blijft mooi origineel op wat velgen na denk ik.
verder idd leuk wagentje. maar heeft flink schoon maak beurtje nodig op het interieur
@ wim-v6
Vind het ook wel wat hebben die koplamp sproeiers geeft de auto een bepaalde look als je er naar kijkt
ben er nog niet achter wanneer de koplampsproeiers in actie komen,, na een bepaald aantal keer sproeien op de vooruit ofzo ?