Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@KadAstra-EF wrote:@Raluph wrote:Als ik kan kom ik wel....en denk dat ricky ook wel zal komen.
Als die foto ding doorgaat in het topic van ricky en dan deze zijn er toch 2 leuke dagen bij gekomen als alles doorgaat....want ja dan moeten er toch mensen zijn die het willen organiseren...
ja ik kom dan ook wel maar graag wel op een centrale plaats in NL en niet bij AstraTD in de buurt :jerry
Rik
Waarom niet? dan krijg je wel geen lekker stukje Limburgse vlaai :jerry
@saluma wrote:Kan je op een bepaalde manier zien hoeveel Kadett E 's nog in Nederland rondrijden?
Of moet ik maar even een rondje Nederland maken????????Ben erg nieuwsgierig hiernaar.
Laten we anders gewoon een grote meeting houden... Zien we meteen hoeveel Kadetts er ongeveer nog rond rijden en zien we ook wie in welke kadett rijdt! Daarbij kunnen we onze Kadetts ook nog in RealLife zien!
Als ik kan kom ik wel....en denk dat ricky ook wel zal komen.
Als die foto ding doorgaat in het topic van ricky en dan deze zijn er toch 2 leuke dagen bij gekomen als alles doorgaat....want ja dan moeten er toch mensen zijn die het willen organiseren...
@Raluph wrote:Als ik kan kom ik wel....en denk dat ricky ook wel zal komen.
ja ik kom dan ook wel maar graag wel op een centrale plaats in NL en niet bij AstraTD in de buurt :jerry