Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wij verder er ook gek van, je zit de draad in het raam zitten maar was geen knopje te verkennen. Het boekje hebben de "wetenschappers" er ook nog bij gehad maar dat bood weinig hoop.
tanx, dat was idd mijn volgende vraag, van die binnenverlichting. Stond ik het boekje dat die alleen aanging als de deuren open gingen. Niet echt handig om bij -10 graden je deur open te moeten zetten om wat te kunnen zien. Ik deed al telkens het dashboardkastje open voor beetje licht. Maar dat probleem is bij deze ook weer opgelost. Maar ik dacht dat knopjes meer om te drukken waren dan om aan te trekken.
Zal wel een creatief persoontje bij opel bedacht hebben.
Heb trouwens nog een vraagje, bij mijn opel is het rubber aan de achterruit helemaal uitgelubberd, waarschijnlijk door de warmte van de zon.
Weet iemand of en waar je een nieuw rubber kan bestellen. Ben bij Heuts geweest en die hadden dat niet. Iemand adviseerde mij naar carglass te gaan, maar weet ook niet of die dat kunnen.