L LukeBanning Komt weleens kijken 5 jun 2011 #2 Hier 26 graden op de zolder... Veel te warm dus... Raam al flink open, maar zet allemaal nog weinig zoden aan de dijk... Joepie, wat zie ik weer uit naar de zomer, heerlijk hier boven op zolder slapen in de hitte
Hier 26 graden op de zolder... Veel te warm dus... Raam al flink open, maar zet allemaal nog weinig zoden aan de dijk... Joepie, wat zie ik weer uit naar de zomer, heerlijk hier boven op zolder slapen in de hitte
L LukeBanning Komt weleens kijken 5 jun 2011 #3 Hier 26 graden op de zolder... Veel te warm dus... Raam al flink open, maar zet allemaal nog weinig zoden aan de dijk... Joepie, wat zie ik weer uit naar de zomer, heerlijk hier boven op zolder slapen in de hitte
Hier 26 graden op de zolder... Veel te warm dus... Raam al flink open, maar zet allemaal nog weinig zoden aan de dijk... Joepie, wat zie ik weer uit naar de zomer, heerlijk hier boven op zolder slapen in de hitte
L Liljeffrey11 Lid 4 jun 2011 #4 op dit moment 28 graden kut flat waar heel de dag vanaf 12 uur de zon vol op staat vergeten gordijnen dicht te doen haha
op dit moment 28 graden kut flat waar heel de dag vanaf 12 uur de zon vol op staat vergeten gordijnen dicht te doen haha
L Liljeffrey11 Lid 4 jun 2011 #5 op dit moment 28 graden kut flat waar heel de dag vanaf 12 uur de zon vol op staat vergeten gordijnen dicht te doen haha
op dit moment 28 graden kut flat waar heel de dag vanaf 12 uur de zon vol op staat vergeten gordijnen dicht te doen haha
O Opelkees Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #12 wij wonen heerlijk koel onder de bomen binnen gewoon koud gister als je van buiten kwam
O Opelkees Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #13 wij wonen heerlijk koel onder de bomen binnen gewoon koud gister als je van buiten kwam
O Opelkees Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #14 wij wonen heerlijk koel onder de bomen binnen gewoon koud gister als je van buiten kwam
O Opelkees Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #15 wij wonen heerlijk koel onder de bomen binnen gewoon koud gister als je van buiten kwam
O Opelkees Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #16 wij wonen heerlijk koel onder de bomen binnen gewoon koud gister als je van buiten kwam
O Opelkees Hoort bij de inboedel 5 jun 2011 #17 wij wonen heerlijk koel onder de bomen binnen gewoon koud gister als je van buiten kwam