T TonSR Loopt hier de deur plat 19 aug 2009 #182 he ik 58 b omi piloot maar vast niet de oudste.:jerry:jerry vgr tonsr
T TonSR Loopt hier de deur plat 26 aug 2009 #183 wie is er ouder als 58, zijn er vast wel,zie veel omi piloten die naar mijns inzien tegen de uuuhhhh ..lopen:jerry:jerry vgr tonsr.
wie is er ouder als 58, zijn er vast wel,zie veel omi piloten die naar mijns inzien tegen de uuuhhhh ..lopen:jerry:jerry vgr tonsr.
H Heytse Komt weleens kijken 26 aug 2009 #184 Denk dat de meeste die ouder zijn niet echt op een forum zullen te vinden zijn. Zie de meeste 60+ers nou ook niet echt fotos enzo uploaden van hun auto :wtf Daar hebben de meeste geen kaas van gegeten (maar dat zeggende er zijn altijd uitzonderingen) Groeten, Wouter
Denk dat de meeste die ouder zijn niet echt op een forum zullen te vinden zijn. Zie de meeste 60+ers nou ook niet echt fotos enzo uploaden van hun auto :wtf Daar hebben de meeste geen kaas van gegeten (maar dat zeggende er zijn altijd uitzonderingen) Groeten, Wouter
T TonSR Loopt hier de deur plat 27 aug 2009 #185 fijn bedankt kerelben gelukkig nog geen 60 plus:jerry maar ik heb er ook geen kaas van gegeten van pics plaatsen hier maaaaar dat doet tcat wel voor mij dus komt dat ook goed. maar ik denk wel dat er nog oudere omi rijders op het forum zitten. vgr tonsr.
fijn bedankt kerelben gelukkig nog geen 60 plus:jerry maar ik heb er ook geen kaas van gegeten van pics plaatsen hier maaaaar dat doet tcat wel voor mij dus komt dat ook goed. maar ik denk wel dat er nog oudere omi rijders op het forum zitten. vgr tonsr.
H Heytse Komt weleens kijken 27 aug 2009 #186 HAHA, Was niet persoonlijk bedoeld hoor. Had alleen het idee dat er niet veel ouderen op het forum zitten, MAAR ik kan het natuurlijk mis hebben. Groeten, Wouter
HAHA, Was niet persoonlijk bedoeld hoor. Had alleen het idee dat er niet veel ouderen op het forum zitten, MAAR ik kan het natuurlijk mis hebben. Groeten, Wouter
T TonSR Loopt hier de deur plat 27 aug 2009 #187 he heytse dat snap ik wel,maar als ik op metings komt en ik kijk zo is rond wat er met omega rijd , zie ik wel veel midlife en jongere mensen rijden,maar toch ook wel behoorlijk wat oudere bestuurders,is de vraag zitten ze ook hier en laten ze zich er niet overuit vgr tonsr
he heytse dat snap ik wel,maar als ik op metings komt en ik kijk zo is rond wat er met omega rijd , zie ik wel veel midlife en jongere mensen rijden,maar toch ook wel behoorlijk wat oudere bestuurders,is de vraag zitten ze ook hier en laten ze zich er niet overuit vgr tonsr
T TonSR Loopt hier de deur plat 4 sep 2009 #188 he ouwe knarren laat je ook is zien hier kan me niet voorstellen dat ik de oudste ben dus ff melden hier ja:hmmz:hmmz vgr tonsr.
he ouwe knarren laat je ook is zien hier kan me niet voorstellen dat ik de oudste ben dus ff melden hier ja:hmmz:hmmz vgr tonsr.
F flevo Lid 5 sep 2009 #189 Ik heb al een keer gereageerd, moet over 4 jaar voor het eerst medisch gekeurd worden om m'n rijbewijs te behouden. Dus reken maar uit. Dat commentaar hier verder boven over ouderen die geen fotootje op een forum zouden kunnen plaatsen. Zo'n denkwijze is het voorstadium van seniel zijn op oudere leeftijd. Helaas.
Ik heb al een keer gereageerd, moet over 4 jaar voor het eerst medisch gekeurd worden om m'n rijbewijs te behouden. Dus reken maar uit. Dat commentaar hier verder boven over ouderen die geen fotootje op een forum zouden kunnen plaatsen. Zo'n denkwijze is het voorstadium van seniel zijn op oudere leeftijd. Helaas.
T TonSR Loopt hier de deur plat 5 sep 2009 #190 :jerry:jerry:jerry:jerrymoet je niet aan toegeven hoor op meetings helpen ze je er zo van af:jerry:jerry:jerry:jerry vgr tonsr.
:jerry:jerry:jerry:jerrymoet je niet aan toegeven hoor op meetings helpen ze je er zo van af:jerry:jerry:jerry:jerry vgr tonsr.
O omega 3.0v6 Lid 20 sep 2009 #191 ik heb al vrij vroeg verstand gekregen en ben toen ik net 19 werd omega gaan rijden. en heb mijn vader ook aan een omega geholpen. mijn vader 54, ik nu 20.
ik heb al vrij vroeg verstand gekregen en ben toen ik net 19 werd omega gaan rijden. en heb mijn vader ook aan een omega geholpen. mijn vader 54, ik nu 20.
T TonSR Loopt hier de deur plat 21 sep 2009 #192 kijk ze zijn er wel maar je ziet of lees ze weinig hier:angel:angel vgr tonsr.
H Heuti Komt weleens kijken 21 sep 2009 #193 Ik zal eens een brieffie achter de ruitenwisser doen van een Omega die ik altijd bij ons op het bedrijventerrein zie staan, daar rijd ook altijd een 50+ in.:thumbup Grtzz Heut
Ik zal eens een brieffie achter de ruitenwisser doen van een Omega die ik altijd bij ons op het bedrijventerrein zie staan, daar rijd ook altijd een 50+ in.:thumbup Grtzz Heut
T TonSR Loopt hier de deur plat 21 sep 2009 #194 he heut lijkt me gaaf als je daar reactie op krijg. vgr tonsr.
T tcat Komt hier geregeld 22 sep 2009 #195 Nee, ik zeg niets!!!!!!! :jerry Maar ben ook Omega (3000) rijder geweest. (33 jaartjes jong)
T TonSR Loopt hier de deur plat 22 sep 2009 #196 tcat is een skelter gewend,,,een manta in vergelijking met de 3000 omi,,,, en ja hij kon niet tegen deze overdaad aan luxe dus ruilde hij de 3000 weer voor een skelter:wub:wub:wub. en nu mist hij hem:sleeping:sleeping vgr tonsr.
tcat is een skelter gewend,,,een manta in vergelijking met de 3000 omi,,,, en ja hij kon niet tegen deze overdaad aan luxe dus ruilde hij de 3000 weer voor een skelter:wub:wub:wub. en nu mist hij hem:sleeping:sleeping vgr tonsr.
T TonSR Loopt hier de deur plat 27 sep 2009 #200 zou je denken,gloof het niet echt:hmmz:hmmz vgr tonsr.