Peter Reedijk
Post best veel
Ik ben op het moment bezig mijn gasklephuis er uit te halen ik moet alleen de gaskabel nog los kopelen,maar ik krijg het niet voor elkaar is er een trukje voor?
Het gaat om een opel astra g 1.6 16v station uit 2000 (X1.6XEL).
Ik hoop snel iets te horen want alles ligt open en ik weet niet hoelang het nog droog blijft.
Het gaat om een opel astra g 1.6 16v station uit 2000 (X1.6XEL).
Ik hoop snel iets te horen want alles ligt open en ik weet niet hoelang het nog droog blijft.