Y yzf1kr Komt hier geregeld 30 nov 2010 #21 De omtrek niet, maar de breedte wel. Weet je trouwens het gewicht van die 19 "wielen inc banden? Ik vraag me af of iemand ze ooit op de weegschaal gehad heeft.
De omtrek niet, maar de breedte wel. Weet je trouwens het gewicht van die 19 "wielen inc banden? Ik vraag me af of iemand ze ooit op de weegschaal gehad heeft.
S sw_reijnders Forumbewoner 30 nov 2010 #22 nou kan je vertellen, mijn 18 inch sport stars wegen ontiegelijk zwaar . . . 1 groot massief blok aluminium. en dat werkt ook behoorlijk je verbruik en prestaties tegen maar wie mooi wil zijn . . . moet traag wezen
nou kan je vertellen, mijn 18 inch sport stars wegen ontiegelijk zwaar . . . 1 groot massief blok aluminium. en dat werkt ook behoorlijk je verbruik en prestaties tegen maar wie mooi wil zijn . . . moet traag wezen
S sw_reijnders Forumbewoner 30 nov 2010 #23 nou kan je vertellen, mijn 18 inch sport stars wegen ontiegelijk zwaar . . . 1 groot massief blok aluminium. en dat werkt ook behoorlijk je verbruik en prestaties tegen maar wie mooi wil zijn . . . moet traag wezen
nou kan je vertellen, mijn 18 inch sport stars wegen ontiegelijk zwaar . . . 1 groot massief blok aluminium. en dat werkt ook behoorlijk je verbruik en prestaties tegen maar wie mooi wil zijn . . . moet traag wezen
A ahrend Loopt hier de deur plat 30 nov 2010 #24 origineel gepost door yzf1kr De omtrek niet, maar de breedte wel. Weet je trouwens het gewicht van die 19 "wielen inc banden? Ik vraag me af of iemand ze ooit op de weegschaal gehad heeft. o ja, minder lucht (plattere bandjes) en dus meer materiaal,dus meer gewicht
origineel gepost door yzf1kr De omtrek niet, maar de breedte wel. Weet je trouwens het gewicht van die 19 "wielen inc banden? Ik vraag me af of iemand ze ooit op de weegschaal gehad heeft. o ja, minder lucht (plattere bandjes) en dus meer materiaal,dus meer gewicht
A ahrend Loopt hier de deur plat 30 nov 2010 #25 origineel gepost door yzf1kr De omtrek niet, maar de breedte wel. Weet je trouwens het gewicht van die 19 "wielen inc banden? Ik vraag me af of iemand ze ooit op de weegschaal gehad heeft. o ja, minder lucht (plattere bandjes) en dus meer materiaal,dus meer gewicht
origineel gepost door yzf1kr De omtrek niet, maar de breedte wel. Weet je trouwens het gewicht van die 19 "wielen inc banden? Ik vraag me af of iemand ze ooit op de weegschaal gehad heeft. o ja, minder lucht (plattere bandjes) en dus meer materiaal,dus meer gewicht
2 2000 Hoort bij de inboedel 30 nov 2010 #26 origineel gepost door yzf1kr 2. Je interieur moet elektrisch bij verwamt worden. Electrisch bij verwarmt? vertel!!
origineel gepost door yzf1kr 2. Je interieur moet elektrisch bij verwamt worden. Electrisch bij verwarmt? vertel!!
2 2000 Hoort bij de inboedel 30 nov 2010 #27 origineel gepost door yzf1kr 2. Je interieur moet elektrisch bij verwamt worden. Electrisch bij verwarmt? vertel!!
origineel gepost door yzf1kr 2. Je interieur moet elektrisch bij verwamt worden. Electrisch bij verwarmt? vertel!!
R Robke1 Komt weleens kijken 30 nov 2010 #28 Ik heb een CDTI (150pk automaat) en heb een paar keer een meting gedaan: 1e keer 1 op 12 2e keer 1 op 10 (1/2 van de tank met aanhanger gereden) 3e keer 1 op 12.8 (en nu er echt op gelet erg rustig rijden etc.) Kortom ik schrok ook wel van het verbruik, ik had verwacht dat ik met een beetje moeite toch wel de 1 op 15 moest kunnen halen. En alleen snelweg 1 op 17. Maar dat red ik bij lange na niet...
Ik heb een CDTI (150pk automaat) en heb een paar keer een meting gedaan: 1e keer 1 op 12 2e keer 1 op 10 (1/2 van de tank met aanhanger gereden) 3e keer 1 op 12.8 (en nu er echt op gelet erg rustig rijden etc.) Kortom ik schrok ook wel van het verbruik, ik had verwacht dat ik met een beetje moeite toch wel de 1 op 15 moest kunnen halen. En alleen snelweg 1 op 17. Maar dat red ik bij lange na niet...
R Robke1 Komt weleens kijken 30 nov 2010 #29 Ik heb een CDTI (150pk automaat) en heb een paar keer een meting gedaan: 1e keer 1 op 12 2e keer 1 op 10 (1/2 van de tank met aanhanger gereden) 3e keer 1 op 12.8 (en nu er echt op gelet erg rustig rijden etc.) Kortom ik schrok ook wel van het verbruik, ik had verwacht dat ik met een beetje moeite toch wel de 1 op 15 moest kunnen halen. En alleen snelweg 1 op 17. Maar dat red ik bij lange na niet...
Ik heb een CDTI (150pk automaat) en heb een paar keer een meting gedaan: 1e keer 1 op 12 2e keer 1 op 10 (1/2 van de tank met aanhanger gereden) 3e keer 1 op 12.8 (en nu er echt op gelet erg rustig rijden etc.) Kortom ik schrok ook wel van het verbruik, ik had verwacht dat ik met een beetje moeite toch wel de 1 op 15 moest kunnen halen. En alleen snelweg 1 op 17. Maar dat red ik bij lange na niet...
Y yzf1kr Komt hier geregeld 30 nov 2010 #30 origineel gepost door 2000 origineel gepost door yzf1kr 2. Je interieur moet elektrisch bij verwamt worden. Electrisch bij verwarmt? vertel!! Moderne diesels motoren geven zo weinig warmte af dat interieur niet alleen met de warmte van de motor verwamt kan worden. Vooral aan het begin van de rit wordt daarom het interieur electrisch verwarmt.
origineel gepost door 2000 origineel gepost door yzf1kr 2. Je interieur moet elektrisch bij verwamt worden. Electrisch bij verwarmt? vertel!! Moderne diesels motoren geven zo weinig warmte af dat interieur niet alleen met de warmte van de motor verwamt kan worden. Vooral aan het begin van de rit wordt daarom het interieur electrisch verwarmt.
Y yzf1kr Komt hier geregeld 30 nov 2010 #31 origineel gepost door 2000 origineel gepost door yzf1kr 2. Je interieur moet elektrisch bij verwamt worden. Electrisch bij verwarmt? vertel!! Moderne diesels motoren geven zo weinig warmte af dat interieur niet alleen met de warmte van de motor verwamt kan worden. Vooral aan het begin van de rit wordt daarom het interieur electrisch verwarmt.
origineel gepost door 2000 origineel gepost door yzf1kr 2. Je interieur moet elektrisch bij verwamt worden. Electrisch bij verwarmt? vertel!! Moderne diesels motoren geven zo weinig warmte af dat interieur niet alleen met de warmte van de motor verwamt kan worden. Vooral aan het begin van de rit wordt daarom het interieur electrisch verwarmt.
B Blackwidow Komt weleens kijken 30 nov 2010 #32 Ik ook niet, zelfde motor Z19DTH 150pk station Vec C. Ik tank 53liter en doe daar 700km mee, 1 op 13 dus. Ik doe nagenoeg nooit snelweg, secundaire wegen aan 80/u
Ik ook niet, zelfde motor Z19DTH 150pk station Vec C. Ik tank 53liter en doe daar 700km mee, 1 op 13 dus. Ik doe nagenoeg nooit snelweg, secundaire wegen aan 80/u
B Blackwidow Komt weleens kijken 30 nov 2010 #33 Ik ook niet, zelfde motor Z19DTH 150pk station Vec C. Ik tank 53liter en doe daar 700km mee, 1 op 13 dus. Ik doe nagenoeg nooit snelweg, secundaire wegen aan 80/u
Ik ook niet, zelfde motor Z19DTH 150pk station Vec C. Ik tank 53liter en doe daar 700km mee, 1 op 13 dus. Ik doe nagenoeg nooit snelweg, secundaire wegen aan 80/u
wim-v6 Forumbewoner 30 nov 2010 #34 Zijn de Vectra's C diesel niet voorzien van hulpverwarming op diesel??? Willem
wim-v6 Forumbewoner 30 nov 2010 #35 Zijn de Vectra's C diesel niet voorzien van hulpverwarming op diesel??? Willem
R Robke1 Komt weleens kijken 30 nov 2010 #36 origineel gepost door wim-v6 Zijn de Vectra's C diesel niet voorzien van hulpverwarming op diesel??? Willem Hoe kun je dat zien?
origineel gepost door wim-v6 Zijn de Vectra's C diesel niet voorzien van hulpverwarming op diesel??? Willem Hoe kun je dat zien?
R Robke1 Komt weleens kijken 30 nov 2010 #37 origineel gepost door wim-v6 Zijn de Vectra's C diesel niet voorzien van hulpverwarming op diesel??? Willem Hoe kun je dat zien?
origineel gepost door wim-v6 Zijn de Vectra's C diesel niet voorzien van hulpverwarming op diesel??? Willem Hoe kun je dat zien?
wim-v6 Forumbewoner 1 dec 2010 #38 Zou het niet weten, ik roep ook maar wat in het rond hoor.... Onze bedrijfs passats uke hadden dat wel alle 3, vandaar mijn vraag Willem
Zou het niet weten, ik roep ook maar wat in het rond hoor.... Onze bedrijfs passats uke hadden dat wel alle 3, vandaar mijn vraag Willem
wim-v6 Forumbewoner 1 dec 2010 #39 Zou het niet weten, ik roep ook maar wat in het rond hoor.... Onze bedrijfs passats uke hadden dat wel alle 3, vandaar mijn vraag Willem
Zou het niet weten, ik roep ook maar wat in het rond hoor.... Onze bedrijfs passats uke hadden dat wel alle 3, vandaar mijn vraag Willem