Ten eerste was die rekening over de telefoon plusminus 1000 euro, hier ineens 1300 euro.. Lijkt me ook vrij duur voor het het inbouwen van een sper, plaatsen van een 2e fan en plaatsen van een radiateur die zo zou moeten passen in 1x..
Ten eerste vind ik dat als 1 fan niet toereikend is waarvan jij alles zo compleet oplevert jij het ook op je eige kosten zou moeten fixen.. Leuke is ik bracht de auto langs op een zaterdag rond 12 uur. Moest met me vriendin in Enschede zijn. Rond 5 uur zou de auto klaar zijn en zou Niels em langs brengen in Enschede omdat die daar woont.. Ik zet er express bij omdat die daar woont omdat jullie het anders als een "super service" zullen zien. Maakt niet uit. Ik was daar om 6 uur omdat ik inmiddels dacht ik haal em zelf wel op. Vervolgens daar nog anderhalf a twee uur staan wachten. Motor warm laten draaien en de 2e fan sloeg niet aan. Maargoed werd mij verteld moet je maar ff kijken naar die stekkertjes. Maakt niet uit heb het van de week weer opgelost. Daarbij werd de motor nog te heet...
Dan de radiateur, gewoon een pasklare alu radiateur die ik van Botter heb. Zou gewoon in 1 x moeten passen. Volgens Niels duurde het ff..
Waarom ik die sper en die radiateur heb laten inbouwen?? Niels had beloofd dat het blok uiit de auto ging om hem grondig te onderzoeken, onder andere op scheurtjes in de cilinderwanden.. Want na 2 koppakkingen was het probleem er nog, heeft overigens gelegen aan het onderblok dat bij revisie of drna gevlakt had moeten worden.. Maakt niet uit.
Ik dacht dus bijmezelf nou als de hele hap er tog uit gaat kan die sper er wel in en die radiateur ook. Maar Niels is ook niet dom, die uren zouden dan op zijn kosten zijn natuurlijk.. Vervolgens staat de auto in twente, zegt die ach late we tog een andere pakking proberen eerst.. Hij is niet gek maar ik ook niet..
Ik heb express niet gereageerd omdat we niet offtopic mochten maargoed als de mods erop in gaan doet ik dat ook maar fftjes. Om het zo maar ff te zeggen, dan heb ik bij elkaar al 6 of 7 schikkingen gegeven.... Met als eindresultaat een spiksplinternieuwe motor met alleen maar wanprestaties..