Ik ben vandaag even bij de plaatselijke dealer geweest om het een en ander te vragen zo ook de remschijven en blok problemen bij de insignia , nou zij konden( of willen) er geen antwoord op geven ,zij kenden die problemen niet :shock: , toen ik een kopie van het DIGITALE ONDERHOUDSBOEKJE voorlegde werd er gezegd nou zo'n digitaal onderhoudsboekje klopt niet want als er iemand belt met de vraag wat de reparatie gaat kosten blijft het meestal in het systeem staan . :swear ,dus ben weinig wijzer geworden , wel heb ik de prijzen van de kleine beurt 204 euro incl btw en grote beurt 388 euro incl btw gekregen , tevens werd er gezegd in heel Nederland is de prijs gelijk .
Ik heb vanmorgen nog naar de RDW gebeld omdat er op het EG certificaat staat wat bij mijn wagen is geleverd nr 35 : banden wiel combinatie 16 inch met een vermelding nr 52 aanmerkingen met nog eens 7 verschillende velg/band maten ,mij kon niet een antwoord worden gegeven wat ik mee gerust ben gesteld , is mij wel duidelijk gemaakt dat in Nederland er niet zo zwaar aan getild word , als ik allesgoed bekeken heb kom ik tot de conclusie dat ik 3 maten velgen op de auto hebben mag en wel 16/17 en 18 inch , wie kan mij hier meer over vertellen, dan is het nog zo er zijn ook andere maten die dan niet op het certificaat staan , wat ik al helemaal niet meer snap.