Rarf heel jammer dat je zoveel problemen met de insignia gehad hebt ,ik heb de wagen net 3 maanden en werkelijk (nog) niks mee aan de hand , wel heb ik de 2 liter diesel uitvoering , ook de turbo werkt bij mij perfect ,als ik goed op gas pendaal trap is het gewoon een schuurijzer .
nu is natuurlijk niet alles zoals ik het verwacht had , ik heb wel steeds een probleem met scherm van de navigatie 800 , ,als het weer wat somber is kan ik het bijna niet zien ,als ik het dan op alleen dag zet werkt het niet of nauwelijks en op nacht is het bijna donker , dus dat vind ik gen succes .
ik hoop dat ik in de toekomt niet die problemen ermee krijg die jij gehad hebt
nog even over de remmen terug te komen ik heb wel in het DIGITALE ONDERHOUDSBOEKJE gezien dat bij 54000 km de remblokken zijn vernieuwd , bij 79000 km Remblokken vervangen - Achterwielremmen (Schijfremmen) vernieuwd ,bij 110000 km Remblokken en -voeringen vervangen - Voorwielrem
beide voorwielremschijven uit- en inbouwen
Remblokken vervangen - Achterwielremmen (Schijfremmen) bij 145000 km Remblokken vervangen - Achterwielremmen (Schijfremmen) en bij 157000 km Remblokken en -voeringen vervangen - Voorwielrem ,
dus ik denk dat het een kwaaltje van de Opel insignia is!