M MOOK Komt hier geregeld 19 jan 2011 #1 misschien stomme vraag, maar hoe herken je een Kadett E 2.0 8v, dan bedoel ik, hoe herken je aan de motor dat het een 2.0 8v is? Motornummer ofzo
misschien stomme vraag, maar hoe herken je een Kadett E 2.0 8v, dan bedoel ik, hoe herken je aan de motor dat het een 2.0 8v is? Motornummer ofzo
J Jigsaw Komt hier geregeld 19 jan 2011 #2 ja, de 2 liter 8 klepper van een kadett E kan zijn een: 20NE C20NE 20SEH
J Jigsaw Komt hier geregeld 19 jan 2011 #3 ja, de 2 liter 8 klepper van een kadett E kan zijn een: 20NE C20NE 20SEH
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 19 jan 2011 #4 dat de cilinderkop net zo breed is als het onderblok:0
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 19 jan 2011 #5 dat de cilinderkop net zo breed is als het onderblok:0
J jason Komt hier geregeld 19 jan 2011 #6 : edit by mod: Jason bedoelt eigenlijk op google zoeken naar de term c20ne en dan afbeeldingen aanklikken .... ???:wtf
: edit by mod: Jason bedoelt eigenlijk op google zoeken naar de term c20ne en dan afbeeldingen aanklikken .... ???:wtf
J jason Komt hier geregeld 19 jan 2011 #7 : edit by mod: Jason bedoelt eigenlijk op google zoeken naar de term c20ne en dan afbeeldingen aanklikken .... ???:wtf
: edit by mod: Jason bedoelt eigenlijk op google zoeken naar de term c20ne en dan afbeeldingen aanklikken .... ???:wtf
V Vinci Forumbewoner 19 jan 2011 #8 Volgens mij staat bij een 8V ook op de rand naar de bak toe de motorcode, vlak naast de buis voor de oliepijlstok... Bij de mijne (16V) ziet dat er zo uit:
Volgens mij staat bij een 8V ook op de rand naar de bak toe de motorcode, vlak naast de buis voor de oliepijlstok... Bij de mijne (16V) ziet dat er zo uit:
V Vinci Forumbewoner 19 jan 2011 #9 Volgens mij staat bij een 8V ook op de rand naar de bak toe de motorcode, vlak naast de buis voor de oliepijlstok... Bij de mijne (16V) ziet dat er zo uit:
Volgens mij staat bij een 8V ook op de rand naar de bak toe de motorcode, vlak naast de buis voor de oliepijlstok... Bij de mijne (16V) ziet dat er zo uit:
P Paullus Komt hier geregeld 20 jan 2011 #10 op het onderblok, rechts onder het uitlaatspruitstuk staat de motorcode
P Paullus Komt hier geregeld 20 jan 2011 #11 op het onderblok, rechts onder het uitlaatspruitstuk staat de motorcode
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 20 jan 2011 #12 idd die van een 16v staat op een andere plek
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 20 jan 2011 #13 idd die van een 16v staat op een andere plek