M Makko Loopt hier de deur plat 29 mrt 2010 #1 Ik zie nogal wat namen hier voorbij komen en dacht hoe zouden ze daarop zijn gekomen. Mijn eigen naam is Marco en sommige mensen zeiden dat wat sneller en zo kwam er eigenlijk Makko uit voort....:thumbup Jullie?
Ik zie nogal wat namen hier voorbij komen en dacht hoe zouden ze daarop zijn gekomen. Mijn eigen naam is Marco en sommige mensen zeiden dat wat sneller en zo kwam er eigenlijk Makko uit voort....:thumbup Jullie?
O OPC Turbo Komt hier geregeld 29 mrt 2010 #2 Mijn naam zegt genoeg denk ik slaat volledig op mijn auto... Want Ronald vind ik meer iets voor op mijn Hyves.
Mijn naam zegt genoeg denk ik slaat volledig op mijn auto... Want Ronald vind ik meer iets voor op mijn Hyves.
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 29 mrt 2010 #3 Mijn nickname is voornamelijk vanuit het online gamen ontstaan.... xbox 360 live Liefhebbers voeg me ook toe: DarkNL08 NL spreekt trouwens ook voor zich.. 08 moest erachter om origineel te zijn!
Mijn nickname is voornamelijk vanuit het online gamen ontstaan.... xbox 360 live Liefhebbers voeg me ook toe: DarkNL08 NL spreekt trouwens ook voor zich.. 08 moest erachter om origineel te zijn!
K kadettje-89 Komt hier geregeld 29 mrt 2010 #4 tjsa mijn naam stamde af van de kadett sedan uit 89 die ik had
O Oeteldonkie Komt weleens kijken 29 mrt 2010 #7 Oeteldonkie,,, nee niets met carnaval, kom zelf uit Overijssel, naam die me vader me gaf als peuter, en uit respect voor me vader gebruik ik hem zo af en toe nog wel eens
Oeteldonkie,,, nee niets met carnaval, kom zelf uit Overijssel, naam die me vader me gaf als peuter, en uit respect voor me vader gebruik ik hem zo af en toe nog wel eens
wim-v6 Forumbewoner 29 mrt 2010 #9 Ja waar rijd ik al zelf in, zet daar een verkorte verzie van mijn naam voor.. groet'n Wimpie
D Desperado Post best veel 29 mrt 2010 #10 Desperado. Me vader gebruikte deze naam vroeger voor het communiceren via een 27mc volgens mij. Samen met een groep vrienden van toen die ook allemaal namen hadden. Zelf de naam overgenomen en gebruik hem ook in het gamen
Desperado. Me vader gebruikte deze naam vroeger voor het communiceren via een 27mc volgens mij. Samen met een groep vrienden van toen die ook allemaal namen hadden. Zelf de naam overgenomen en gebruik hem ook in het gamen
G Ghanz Forumbewoner 29 mrt 2010 #11 ghanz.. heb ik te danken aan een ouwe buurjonge van me... aan de hand van de reclame van hans anders..voor iedereen die ghanz heet.. gr Hans
ghanz.. heb ik te danken aan een ouwe buurjonge van me... aan de hand van de reclame van hans anders..voor iedereen die ghanz heet.. gr Hans
J johani500driver Komt hier geregeld 29 mrt 2010 #12 johani500driver: Ik heet dus Johan en ik rij een i500 Wel eens gedacht wat nu als ik wat anders koop, maar hoop dan toch de i500 erbij te houden, net zo als mijn astra
johani500driver: Ik heet dus Johan en ik rij een i500 Wel eens gedacht wat nu als ik wat anders koop, maar hoop dan toch de i500 erbij te houden, net zo als mijn astra
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 29 mrt 2010 #14 ook de mijne is niet zo moeilijk. Ik hobby wel ns aan mn Ascona's,lag wel een beetje voor de hand he
A arjontje Forumbewoner 29 mrt 2010 #17 Ag ik ben 2,06 M lang. Dus vond het wel grappig om mijn naam een verklein woord te maken.
H hennie29 Komt weleens kijken 29 mrt 2010 #18 origineel gepost door DarkNL08 Mijn nickname is voornamelijk vanuit het online gamen ontstaan.... xbox 360 live Liefhebbers voeg me ook toe: DarkNL08 NL spreekt trouwens ook voor zich.. 08 moest erachter om origineel te zijn! hey hey ben je nog niet tegen gekomen op live ik game ook op de xbox 360 sorry was ff offtopic maar goed de mijne is gewoon me echte naam alleen de leeftijd klopt niet meer wheoahahhaha
origineel gepost door DarkNL08 Mijn nickname is voornamelijk vanuit het online gamen ontstaan.... xbox 360 live Liefhebbers voeg me ook toe: DarkNL08 NL spreekt trouwens ook voor zich.. 08 moest erachter om origineel te zijn! hey hey ben je nog niet tegen gekomen op live ik game ook op de xbox 360 sorry was ff offtopic maar goed de mijne is gewoon me echte naam alleen de leeftijd klopt niet meer wheoahahhaha
T TedMechanic Loopt hier de deur plat 29 mrt 2010 #19 Ted the Mechanic is een nummer van Deep Purple:
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 29 mrt 2010 #20 door mijn allereerst project wat ik zou opknappen. een oude b kadett. die zeer slecht was. overal brobbels had. van de roest enz
door mijn allereerst project wat ik zou opknappen. een oude b kadett. die zeer slecht was. overal brobbels had. van de roest enz