J JohnSmith Post best veel 21 feb 2011 #42 ik werd er na 2 balkjes schuiven compleet gestoord van maar toen ik dat kleurenspectrum in de resultaten zag stond ie ook tot de helft op 0, dus ik gok dat ik de eerste 2 ook goed had. en dat op m'n oude aldi lcd moeten ze allemaal eens op m'n werk uitproberen, ik werk namelijk in een spuiterij, dus ik moet ook nog ff een x kijken of ik de 0 kan halen
ik werd er na 2 balkjes schuiven compleet gestoord van maar toen ik dat kleurenspectrum in de resultaten zag stond ie ook tot de helft op 0, dus ik gok dat ik de eerste 2 ook goed had. en dat op m'n oude aldi lcd moeten ze allemaal eens op m'n werk uitproberen, ik werk namelijk in een spuiterij, dus ik moet ook nog ff een x kijken of ik de 0 kan halen
J JohnSmith Post best veel 21 feb 2011 #43 ik werd er na 2 balkjes schuiven compleet gestoord van maar toen ik dat kleurenspectrum in de resultaten zag stond ie ook tot de helft op 0, dus ik gok dat ik de eerste 2 ook goed had. en dat op m'n oude aldi lcd moeten ze allemaal eens op m'n werk uitproberen, ik werk namelijk in een spuiterij, dus ik moet ook nog ff een x kijken of ik de 0 kan halen
ik werd er na 2 balkjes schuiven compleet gestoord van maar toen ik dat kleurenspectrum in de resultaten zag stond ie ook tot de helft op 0, dus ik gok dat ik de eerste 2 ook goed had. en dat op m'n oude aldi lcd moeten ze allemaal eens op m'n werk uitproberen, ik werk namelijk in een spuiterij, dus ik moet ook nog ff een x kijken of ik de 0 kan halen
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 21 feb 2011 #44 Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information. * Your score: 28 * Gender: Male * Age range: 20-29 * Best score for your gender and age range: -11840 * Highest score for your gender and age range: 11722 0 ( Perfect Color Acuity ) 99 ( Low Color Acuity )
Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information. * Your score: 28 * Gender: Male * Age range: 20-29 * Best score for your gender and age range: -11840 * Highest score for your gender and age range: 11722 0 ( Perfect Color Acuity ) 99 ( Low Color Acuity )
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 21 feb 2011 #45 Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information. * Your score: 28 * Gender: Male * Age range: 20-29 * Best score for your gender and age range: -11840 * Highest score for your gender and age range: 11722 0 ( Perfect Color Acuity ) 99 ( Low Color Acuity )
Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information. * Your score: 28 * Gender: Male * Age range: 20-29 * Best score for your gender and age range: -11840 * Highest score for your gender and age range: 11722 0 ( Perfect Color Acuity ) 99 ( Low Color Acuity )
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 22 feb 2011 #46 Mijna auto is parelmoer grijs en iedereen zegt dat ie baby blauw is :hmmz
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 22 feb 2011 #47 Mijna auto is parelmoer grijs en iedereen zegt dat ie baby blauw is :hmmz