R ronald1.9 Lid 4 feb 2012 #1 I.v.m. mijn startprobleem wil ik het voorgloeirealis testen. Hoe kan ik dit doen? Als het relais er af haal zijn er 7 aansluitingen: D1, G1, ST, 30, 15, G2 en 31 Weet iemand hoe ik dit relais kan testen? Thanks. Ronald
I.v.m. mijn startprobleem wil ik het voorgloeirealis testen. Hoe kan ik dit doen? Als het relais er af haal zijn er 7 aansluitingen: D1, G1, ST, 30, 15, G2 en 31 Weet iemand hoe ik dit relais kan testen? Thanks. Ronald
T the phoenix Lid 5 feb 2012 #3 De relais gaan normaal niet stuk... et kan altijd natuurlijk maar meestal zijn het de gloeibougies zelf.. Dit kan je gewoon uitmeten met een ohm meter grtz
De relais gaan normaal niet stuk... et kan altijd natuurlijk maar meestal zijn het de gloeibougies zelf.. Dit kan je gewoon uitmeten met een ohm meter grtz
wim-v6 Forumbewoner 5 feb 2012 #4 Meten of er spanning op de gloeiers komt. komt ie er, dan gloeiers kapot..
R ronald1.9 Lid 6 feb 2012 #5 Kan helaas niet bij de gloeiers ;-( Schijnen ergens verstopt te zitten bij een Z19DT motor ;-( Is er een ander trukje?
Kan helaas niet bij de gloeiers ;-( Schijnen ergens verstopt te zitten bij een Z19DT motor ;-( Is er een ander trukje?
M Motorsmurf Komt weleens kijken 15 feb 2012 #6 Door een test uit te voeren via de op-com. Geloof dat deze optie er op zit.
wim-v6 Forumbewoner 18 feb 2012 #7 zit erop... Je kan ook simpel bij aanzetten Contact zien of je binnenlampje zwakker word..