W wesley015 Post best veel 11 apr 2010 #21 origineel gepost door wim-v6 Eehhh.. Autodata > Tis > Opeldealer > Andere up to date handboeken. Willem Wat bedoel jij daarmee willem? Wat is het nu?
origineel gepost door wim-v6 Eehhh.. Autodata > Tis > Opeldealer > Andere up to date handboeken. Willem Wat bedoel jij daarmee willem? Wat is het nu?
O opelkadetje Loopt hier de deur plat 11 apr 2010 #22 ik zou lekker aanhouden wat ik aangaf... dat komt uit mijn topic en is van willem afkomstig, dat is de lopende vraagbaak hier
ik zou lekker aanhouden wat ik aangaf... dat komt uit mijn topic en is van willem afkomstig, dat is de lopende vraagbaak hier
wim-v6 Forumbewoner 11 apr 2010 #23 origineel gepost door wesley015 origineel gepost door wim-v6 Eehhh.. Autodata > Tis > Opeldealer > Andere up to date handboeken. Willem Wat bedoel jij daarmee willem? Wat is het nu? Wat we eerder aangaven 25Nm > 60graden > 60graden > 60 graden. Willem
origineel gepost door wesley015 origineel gepost door wim-v6 Eehhh.. Autodata > Tis > Opeldealer > Andere up to date handboeken. Willem Wat bedoel jij daarmee willem? Wat is het nu? Wat we eerder aangaven 25Nm > 60graden > 60graden > 60 graden. Willem
wim-v6 Forumbewoner 11 apr 2010 #24 Er is een wijziging geweest op de aanhaal koppels. De (nieuwe) rekbouten zijn zo ontwikkeld dat tussendoor warm draaien niet meer nodig is. en het hoge aanhaalmoment is gewijzigd ivm er meerdere onderblokken kapot zijn gegaan door deze aanhaal koppels. Willem
Er is een wijziging geweest op de aanhaal koppels. De (nieuwe) rekbouten zijn zo ontwikkeld dat tussendoor warm draaien niet meer nodig is. en het hoge aanhaalmoment is gewijzigd ivm er meerdere onderblokken kapot zijn gegaan door deze aanhaal koppels. Willem
wim-v6 Forumbewoner 11 apr 2010 #26 officieel met een gradenboog. ik doe het meestal op het oog.. tot nu toe geen problemen mee gehad. Willem
officieel met een gradenboog. ik doe het meestal op het oog.. tot nu toe geen problemen mee gehad. Willem
wim-v6 Forumbewoner 11 apr 2010 #27 Google Afbeeldingen Google Afbeeldingen. De grootste zoekmachine voor afbeeldingen op internet. images.google.nl Willem
Google Afbeeldingen Google Afbeeldingen. De grootste zoekmachine voor afbeeldingen op internet. images.google.nl Willem