Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vision Statement - McKinnon Secondary College lives by its motto ‘Wisdom and Service’. We foster a love of learning and respect for diversity. We strive to nurture empathetic, creative and confident young people who are connected to our community and Indigenous heritage. We want our students to...
Maar als je nu vaker tekentjes zoekt, druk je op windows toets + R, dan krijg je een venstertje, daar tik je in charmap.exe, enter, dan krijg je een programmatje met alle tekens en onderin welke knop je moet hebben. :thumbup dus ook als je ö, ó, ñ, ç en ò moet hebben enzo
Maar als je nu vaker tekentjes zoekt, druk je op windows toets + R, dan krijg je een venstertje, daar tik je in charmap.exe, enter, dan krijg je een programmatje met alle tekens en onderin welke knop je moet hebben. :thumbup dus ook als je ö, ó, ñ, ç en ò moet hebben enzo
Hey Wim kun je voortaan ook zelf censuur toepassen.
Iets van stelletje ¡²³¤, idioteáð æñµç¿¶´¬æáñµçöíþ®éw :jerry
met alt+0225 krijg ik á klopt geen reet van hele systemen, als ze dat nou eens universeel maken.
Vandaag BTW een vrouw in de winkel die had braaf haar toetsenbord op Nederlands ingesteld (moest VS Internationaal zijn) dan klopt er ook geen fluit meer van.
Hey Wim kun je voortaan ook zelf censuur toepassen.
Iets van stelletje ¡²³¤, idioteáð æñµç¿¶´¬æáñµçöíþ®éw :jerry
met alt+0225 krijg ik á klopt geen reet van hele systemen, als ze dat nou eens universeel maken.
Vandaag BTW een vrouw in de winkel die had braaf haar toetsenbord op Nederlands ingesteld (moest VS Internationaal zijn) dan klopt er ook geen fluit meer van.
Kan iemand mij zeggen hoe dat automatisch veranderd wordt.
heb namelijk wel eens dat hij op nl springt.
En dan is het een beetje lullig een wachtwoord in vullen. Continu fout melding.
Moet een toetsen combinatie voor zijn, maar welke...? Moet je even controleren bij je landinstellingen in het configuratiescherm. Daarom springt ie welleens om omdat je wellicht die toets hebt gebruikt.