optie 2 heb ik ook geprobeerd ,blijft het zelfde , ik heb optie 3 gekozen omdat ik enkel de bestuurderskant open wil ,niet alle deuren ,wat ik niet begrijp dat na +-30 minuten mijn wttc voor niet maar wttc achter wel ,daar bij doet de chirp funktie(toeter) ook niet
ps :xenon mistlampen heb ik eruit gehaald omdat ik HLS zou aansluiten
[rquote=1871954&tid=141705&author=CAlberts]Hmmm maar dan gaat je WTCC niet aan als je de deur open doet, zoals je in je eerste post zet. Dan moet je voor optie 2 kiezen, daar heb ik hem ook op staan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel heel af en toe heb dat niets aangaat als ik de deur open, maar dat is echt heel enkel.
Ik zit nu ineens het volgende te bedenken... Jij hebt Xenon als mistlampen he... Is dat echt Xenon of halogeen met Xenon look? Daar zit natuurlijk een starter in en ik vraag mij af of dat wel werkt als je geen contact meer hebt.
Je zou ook nog eens een andere optie voor WTCC aan de voorkant kunnen kiezen, bijvoorbeeld optie 4 (stadlicht) en eens kijken of dit wel werkt.
*Overigens, er zou ook een optie 7 moeten zijn, maar die kan ik niet kiezen, dan gaat mn teller terug naar 0... :hmmz Ook werkt de mogelijkheid zoals je dat op de site ziet, dat je knipperlicht eerst een paar keer knipper ('repeater') bij mij niet...*[/rquote]