Dat wat ik dacht dat het probleem was, was het dus niet. Bak deed nog altijd niets.
Dus maar voor een andere bak gegaan die het wel deed.
Zondag terug van OPN Sevenum. En de senator gelijk een vuurdoop gegeven.
Hij heeft het perfect gedaan met de caravan erachter. Loopt heerlijk die 24V. Automaat schakelt ook lekker vlot nu (dankzij de upgrade stiften van Hotrod, waarvoor dank :thumb ) Merk ook aan de selector dat de bak veel minder warm wordt (selector zelf wordt beduidend minder warm)
Het vermoedelijke probleem moet de oude bak is waarschijnlijk het volgende geweest.
Bij met monteren van het kleppenhuis (na het monteren van de modificatie) heb ik de bouten alle 1x aangedraaid. Bij het verwijderen van de modificatie van de oude bak, viel me op dat enkele bouten los zaten (of in elk geval, heel makkelijk los kwamen)
Bij het monteren van het kleppenhuis in de nieuwe bak, was me opgevallen dat als ik alle bouten 1x aangedraaid had, enkele weer los zaten (zelfde idee zoals bij kopbouten en klepdeksels)
Na alle bouten dus 4x aangedraaid te hebben, zaten ze wel allemaal goed vast.
Het vermoeden bestaat dus, dat enkele bouten los gezeten hebben, waardoor het kleppenhuis kon lekken langs de pakking, met druk verlies als gevolg...
Dus ga nog een sloop bak erbij halen, en dan van alle bakken de beste delen eruit nemen en dan 1 goede bak maken, en deze op reserve leggen.