Hihi, grappig topic.
Afgezien van wel eens een kapotte accu, dynamo of startmotor waardoor ik niet van huis kon rijden is mij wel bijgebleven dat ik snachts op de A6 stil kwam te staan bij aflag 9 Lelystad.
Plotseling en zonder enige aanleiding hield de auto er mee op :swear
daar sta je dan, ik dus de ANWB gebeld, die zoeken zoeken en zoeken en toen kwam de kapotte ontstekingsmodule tevoorschijn.
daar dus een nieuwe ingezet, 60 Euro afgerekend en kon doorrijden
Dit moet in 2004 gebeurd zijn.
Ook een keer na een bezoek aan Rotterdam te hebben gebracht (Feyenoord Rotterdam :wub )
weer lekker terug naar Noord-Friesland. Wederom op de A6, ditmaal bij Almere zag ik dat de motor elk moment kon gaan koken.
Ik heel gauw aan de kant met mn F en toen werdt mij gauw duidelijk dat de koppakking lek was.
Dus (weer haha) de ANWB gebeld en toen kwamen ze meteen al met een autoambulance.
Mn F is van Almere naar Noord-Friesland vervoerd. Toch een ritje van 120 km.
Ook mijn garage stelde dat de koppakking lek was en heeft die dus vervangen (600 Euro.)
Dit is ook in 2004 gebeurd.
2 jaar later wederom de koppakking lek maar dat zag ik aankomen waardoor ik mij kon voorbereiden op weer 600 Euro aan kosten.
Dit was in 2006
Tja, dat was het eigenlijk wel.
met mn Kadett E heb ik nog nooit problemen mee gehad maar wat wil je ook, de E rijd nog geen 5000 per jaar dus tja :thumb
Sindsdien geen echte problemen meer gehad.