A Astraman Hoort bij de inboedel 11 mei 2006 #421 Wat is het gemiddelde inkomen van een blondje?? 18CM!!
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #422 hoe noemen ze in frankrijk een condoom ? etui du piel en hoe noemen ze in frankrijk een vibrator ? pic du elektric
hoe noemen ze in frankrijk een condoom ? etui du piel en hoe noemen ze in frankrijk een vibrator ? pic du elektric
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #423 in amsterdam is gisteren een belg verdronken hij wou de waterfiets op de standaard zetten
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #424 waarom heeft een dom blondje 1 hersencel meer dan een paard ? anders drinkt ze tijdens het ramen wassen de emmer leeg
waarom heeft een dom blondje 1 hersencel meer dan een paard ? anders drinkt ze tijdens het ramen wassen de emmer leeg
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #426 weet je wat hanensoep is ? dat is kippensoep met ballen
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #427 wat is een kippenpoot ? dat is een haan met een handtasje
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #428 mama ik wil een citroenvruchtenkoekje hoe vraag je dat ? mama mag ik een citroenvruchtenkoekje ? wat zeg je ? mag ik alstublieft een citroenvruchtenkoekje mama ? nee , we gaan zo eten
mama ik wil een citroenvruchtenkoekje hoe vraag je dat ? mama mag ik een citroenvruchtenkoekje ? wat zeg je ? mag ik alstublieft een citroenvruchtenkoekje mama ? nee , we gaan zo eten
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #429 welk getal hoort niet in het rijtje thuis ? 110 112 117 121 129 129 want dat is een bami gerecht , de andere 4 zijn nasi gerechten
welk getal hoort niet in het rijtje thuis ? 110 112 117 121 129 129 want dat is een bami gerecht , de andere 4 zijn nasi gerechten
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #430 wat is het verschil tussen een appel en een peer ? een appel kun je eten en een peer wel
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #431 hey karel , gefeliciteert met de geboorte van jullie tweeling ze lijken erg veel op elkaar , vooral die ene
hey karel , gefeliciteert met de geboorte van jullie tweeling ze lijken erg veel op elkaar , vooral die ene
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #433 conducteur tegen henk : zèg je beschadigd de hele bank met je schoenen henk tegen de conducteur : huh , jij knipt mijn kaartje toch ook kapot
conducteur tegen henk : zèg je beschadigd de hele bank met je schoenen henk tegen de conducteur : huh , jij knipt mijn kaartje toch ook kapot
8 8klepper Komt weleens kijken 11 mei 2006 #435 Origineel gepost door paul-c-turbo hoe noemen ze in frankrijk een condoom ? etui du piel en hoe noemen ze in frankrijk een vibrator ? pic du elektric hoe noemen ze een condoom in zweden? pipi vangkous
Origineel gepost door paul-c-turbo hoe noemen ze in frankrijk een condoom ? etui du piel en hoe noemen ze in frankrijk een vibrator ? pic du elektric hoe noemen ze een condoom in zweden? pipi vangkous
A asfaltmaffia Post best veel 11 mei 2006 #436 hoe noemen ze een pedofiel in griekenland papalaatmepiemellos en zweeds voor condoom lullehuuske
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #437 waarom is een banaan krom ? omdat er geen pruimen in de buurt zijn
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #438 hoe maakt een skelet de deur open ? met zijn sleutelbeen
P paul-c-turbo Post best veel 11 mei 2006 #439 jantje zit in de klas en zegt : juf ik heb een lul van 30 cm zegt de juf : jantje blijf jij maar na zegt jantje : dat dacht ik al
jantje zit in de klas en zegt : juf ik heb een lul van 30 cm zegt de juf : jantje blijf jij maar na zegt jantje : dat dacht ik al