Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
grr..... hele hoge eindafrekening van de gas licht water, de rits van me motorlaars kapot (die draag ik elke dag ivm woon werk verkeer. uitlaat van de manta lek en remschoenen achter versleten. pak ik vanmiddag me bril vouw hem open en knak niet meer te repareren. en gister nog een bekeuring binnen van 91 euro ja eigen schuld heb te hard gereden op de motor. heb een klote week. uke
grr..... hele hoge eindafrekening van de gas licht water, de rits van me motorlaars kapot (die draag ik elke dag ivm woon werk verkeer. uitlaat van de manta lek en remschoenen achter versleten. pak ik vanmiddag me bril vouw hem open en knak niet meer te repareren. en gister nog een bekeuring binnen van 91 euro ja eigen schuld heb te hard gereden op de motor. heb een klote week. uke
Over eindafrekeningen kan je gewoon bellen als je het er niet mee eens bent.
Ff je huidige meterstanden doorgeven en vragen om een nieuwe factuur op basis van de doorgegeven standen.
Kans is natuurlijk dat je nauwelijks anders uitkomt. Daarom is het het beste om trouw minstens 1 keer per jaar standen door te geven. Dan worden er geen facturen gemaakt op basis van geschatte standen.
Eens per 3 jaar moeten er standen handmatig opgenomen worden iig. De andere 2 jaren wordt het gewoon geschat tenzij je het zelf doorgeeft.
Als het dan 2 jaar te laag wordt geschat en het derde jaar opgenomen, krijg je oppeens een dikke vereffenende rekening...