Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is er iemand die weet hoe het vergaan is met de manta's met het kenteken,
12-85-PZ en de 35-46-SM, ze waren beide grijs van kleur met rode binnenbekleding. Ze hebben hun leven rondom Amersfoort gesleten en zijn beide nieuw bij nefkens gekocht in amersfoort.
Wie weet wat het eerste kenteken is wat is uitgegeven voor een A manta in 1970. Degene die ik in het verleden heb gezien, was met ..-.. PG aan het eind.
Gr Eg.
Staat hier een 48-94-PG voor de deur maar zal zeker niet de eerste zijn
Wie weet wat het eerste kenteken is wat is uitgegeven voor een A manta in 1970. Degene die ik in het verleden heb gezien, was met ..-.. PG aan het eind.
Gr Eg.
Staat hier een 48-94-PG voor de deur maar zal zeker niet de eerste zijn
Hallo,
De manta die ik gezien heb stond in lisse en was ook groen en had ook een lpg installatie. De binnen bekleding was wit, hij was toen van een militair die gelegerd was in nieuw millingen dat was in 1980. Misschien kun je een foto plaatsen van de manta.
Is van een vriend, auto is qua carrosserie heel goed, maar motorisch nog een beetje een ellende. (carburateur reeds vervangen door een goedwerkende Weber, is een automaat)
Na het vervangen van de bobine is het afslaan minder erg geworden. Enkel bij heel lage toerentallen, bij choke uit.
Yep, dat kost tijd, maar ligt eraan hoe uitgebreid je het wilt, ik kan wel eens kijken of ik een opzetje kan maken voor zo'n database en webpagina king: .